Aktuality -> IT společnost - 1. 10. 2008

Personální změny ve společnosti Xerox

Společnost Xerox přistoupila v divizi Office k organizačním změnám, které reagují na růst společnosti a trhu a také na změny v partnerském kanále. Změny mají nabídnout partnerům takový systém, který bude co nejvíce odpovídat jejich obchodnímu modelu a pomáhat s tvorbou zisku. Organizační struktura Xeroxu se tak rozrostla o dvě nové poddivize Office – divize Office A3 a divize Office A4. Divizi Office A3 povede Andrea Hynková (34), která doposud působila na pozici Key Account Executive, kde se zaměřovala na klíčové zákazníky ze státní správy. Andrea Hynková působí ve společnosti Xerox od roku 2005, dříve pracovala na obchodních pozicích ve společnostech TNT WordlWide Express a Sazka. Ve volném čase se věnuje golfu, lyžování a tenisu.



Divizi Office A4 bude mít na starost Tomáš Dvořák (33), který doposud pracoval na pozici Office Distribution Manager. Má bohaté zkušenosti z partnerského prodeje a spolupráce s distributory. Tomáš Dvořák působí ve společnosti Xerox od roku 2004, dříve pracoval ve společnostech TechData Distribution a I.N.N. Jeho koníčkem jsou RC modely, motorky, snowboarding a práce na zahrádce.

 

Obě poddivize Office povede i nadále Tomáš Krýsl, ředitel divize Office a marketingový ředitel společnosti. Díky jejich vzniku však bude mít možnost soustředit se více na klíčové projekty, věnovat více času strategickému řízení divize a zefektivnění systému prodeje.


 
  

- PR -

APN Promise: partnerství pro skutečný růst

Image___2025_07_23T144538.475.jpgUž více než 30 let pomáháme firmám naplno využívat technologie pro jejich efektivní růst. Z malé společnosti v Polsku jsme se vypracovali na mezinárodního hráče, který podporuje rozvoj podniků na mnoha trzích. Naším cílem je dodávat moderní řešení a budovat dlouhodobé vztahy, které přinášejí výsledky.

  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.