Aktuality -> IT společnost - 9. 6. 2008

Personální změny ve společnosti Dell

Společnost Dell Computer oznámila, že jmenovala Milana Ponerta (1976) do funkce marketingového ředitele společnosti Dell Computer pro Českou republiku a Slovensko. Náplní jeho práce bude řízení marketingových aktivit v obou zemích včetně nově spuštěné distributorské sítě a partnerských prodejních kanálů. Milan Ponert střídá ve funkci Annu Berdychovou (1963), která byla povýšena do pozice Regional Segment Planner. Bude mít na starosti plánování marketingových aktivit pro segment malých a středních podniků v EMEA a přípravu kompletního marketingového plánu pro Východní Evropu a Skandinávské země.

Milan Ponert pišel do Dell Computer v roce 2000 ze společnosti Expert & Partner Engineering, kde pracoval na pozici konzultanta týmu hardwarových projektů. V Dellu nastupoval na pozici konzultanta pro klíčové zákazníky. Díky svým znalostem podnikových informačních technologií a zkušenostem s firemními zákazníky následně přešel na pozici Enterprise Product Managera, kterou dosud zastával. Hovoří anglicky a volný čas věnuje cestování, sportu a filmům.



Anna Berdychová je absolventkou fakulty managementu Vysoké školy ekonomické v Praze. V tomto roce dokončuje disertační práci na Sheffield Hallam University, potřebnou k získání titulu MBA. Ve společnosti Dell Computer pracuje již jedenáct let. Od března 1997 až do listopadu 2004 zastávala funkci finanční ředitelky. V letech 2004 až 2006 pracovala na pozici regionální finanční controller a pod její dohled spadalo celkem osm zemí (EDB, Jižní Afrika, Švýcarsko, Irsko, Finsko, Polsko, Česká republika a Řecko). Od září 2006 pracovala ve funkci regionální manažerky pohledávek pro Evropu, Asii a Střední východ. Od října 2007 zastávala pozici marketingové ředitelky pro Českou republiku a Slovensko. Hovoří plynně anglicky, dorozumí se rovněž německy a rusky. Mezi její koníčky patří jóga, cestování a filmy.


 
  

- PR -

IFS Cloud a Industrial AI:

Když ERP začíná skutečně přemýšlet


Stojíte před rozhodnutím, jak posunout svůj ERP systém dál? Moderní podniky dnes řeší nejen efektivnější plánování a úspory, ale i to, jak do svých procesů začlenit umělou inteligenci bez zbytečně nákladného vývoje. Právě této otázce je věnovaný následující článek.

  

- PR -

IQHUBS: když data rozhodují o budoucnosti výroby

Moderní továrny jsou technologicky vyspělé – stroje, linky, roboti – ale když se vedení ptá: „Proč klesla produktivita?“, odpověď chybí. Reporty přicházejí pozdě, čísla se rozcházejí. Rozhodování bez spolehlivých dat pak vede k nižší efektivitě a vyšším nákladům. A právě to je paradox: technologie jsou všude, ale chytrá data chybí. Proto jsme vyvinuli systém, který tento začarovaný kruh rozbíjí. Nad výrobou leží informační mlha a tu zvedáme.