Aktuality -> IT společnost - 2. 11. 2006

Personální změny v divizi služeb IBM

IBM_hradilek_slezingr_644.jpgIBM Česká republika oznamuje změny ve vedení jedné ze svých klíčových divizí – Global Business Services. Radim Hradílek, dosavadní Country Leader GBS IBM Česká republika, byl jmenován do funkce Territory Leader IBM GBS pro oblast střední a východní Evropy. V nové pozici bude zodpovědný za rozvoj konzultantské divize v jedenácti zemích regionu včetně Ruska a Ukrajiny. Ve funkci Country Leader ho nahradí Vladek Šlezingr, který bude zodpovědný za řízení IBM Global Business Services v České republice a posílení jejich vedoucí pozice na trhu konzultačních a IT služeb. Vladek Šlezingr, který je také Associate Partner IBM GBS, se současně stává členem nejužšího vedení IBM Česká republika.

Radim Hradílek absolvoval silnoproudou elektrotechniku na Ostravské univerzitě. V roce 1992 nastoupil do firmy Andersen Consulting, kde se postupně vypracoval z pozice asistent konzultanta na senior manažera. V roce 2000 přešel jako partner do oddělení manažerského poradenství PricewaterhouseCoopers, kde byl zodpovědný za průmyslovou oblast veřejných služeb v ČR a za oblast dodavatelských řetězců ve střední a východní Evropě. Po akvizici PricewaterhouseCoopers Consulting společností IBM od roku 2002 řídil jako partner aktivity IBM Global Business Services v České republice. Radim Hradílek je ženatý a má dvě děti, ve volném čase se věnuje knihám a sportu (basketbal, cyklistika, squash).
Vladek Šlezingr ukončil v roce 1995 obor management a ekonomie dopravy a spojů na ČVUT a pracoval jako business consultant pro firmy Andersen Consulting a PricewaterhouseCoopers Consulting, kde byl od roku 2001 zodpovědný za oblast řízení dodavatelských řetězců. V roce 2003 přešel do IBM Global Business Services v pozici lídra pro průmyslový sektor a později působil jako Supply Chain Management Leader pro region CEMAAS. Vladek Šlezingr mezi své záliby řadí cestování, hudbu a sport, především volejbal, fotbal a golf.

 
  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy. 

  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.