facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 5. 2. 2020 - Zdeněk Gric

Pavel Barták posiluje tým Tech Data Česká republika

Do společnosti Tech Data Česká republika přichází Pavel Barták, který nastoupil na pozici Microsoft Business Unit Manager pro Českou republiku s platností od 1. února 2020. Martin Madár, který doposud funkci zastával, se tak bude moci plně věnovat aktivitám v celém CEE regionu. Pavel Barták přichází s třicetiletou zkušeností ze strany dodavatelů – působil například v Microsoftu a EMC. Poslední společnost, kde Pavel Barták působil, byla společnost SAP.



„Těší mne, že budu moci letité zkušenosti ze strany vendora přetavit v konkrétní kroky na straně distributora. Navíc, portfolio Microsoftu je úžasně pestré a nabízí širokou škálu řešení, která lze našim zákazníkům nabídnout,“ řekl Pavel Barták.

„Nástup Pavla Bartáka zahajuje další éru v naší distribuci produktů společnosti Microsoft. Jsem přesvědčen, že tento krok přinese mnoho dobrého nejen nám, ale hlavně našim partnerům i Microsoftu samotnému,” řekl Pavel Salák, generální ředitel společnosti Tech Data Česká republika. „Microsoft je jeden z našich klíčových dodavatelů a jsem opravdu rád, že náš tým můžeme posílit o dalšího zkušeného manažera a uvolnit tak ruce Martinovi Madárovi pro regionální development a další aktivity“ doplnil Salák.


 
  

- PR -

Modernizace platebních systémů v Evropě a České republice

Společná cesta CGI a Moneta Money Bank


V digitálním věku, kdy se po­ža­dav­ky na rychlost, bezpečnost a efektivitu platebních operací neustále zvyšují, stojí evropské finanční instituce před výzvou, jak tato očekávání naplnit. Vý­znam­nou roli v této transformaci hrají platební metody, které umožňují rychlé a bezpečné transakce jak na domácí, tak na mezinárodní úrovni.

  

- PR -

Jak využít AI ke zvýšení prodejů?

Promo Forecast AI je jedno z nejzajímavějších vlastních řešení firmy Sluno. Na základě dat z promočních prodejů dokáže pomocí umělé inteligence přesně určit, jaký produkt bude mít v nadcházejících akcích největší úspěch. Obchod­ní­kům i dodavatelům tak poskytuje plnou kontrolu nad celým procesem přípravy promocí od výběru zboží, stanovení ceny až po precizní analytiku na konci akce.