facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 5. 2. 2020 - Zdeněk Gric

Pavel Barták posiluje tým Tech Data Česká republika

Do společnosti Tech Data Česká republika přichází Pavel Barták, který nastoupil na pozici Microsoft Business Unit Manager pro Českou republiku s platností od 1. února 2020. Martin Madár, který doposud funkci zastával, se tak bude moci plně věnovat aktivitám v celém CEE regionu. Pavel Barták přichází s třicetiletou zkušeností ze strany dodavatelů – působil například v Microsoftu a EMC. Poslední společnost, kde Pavel Barták působil, byla společnost SAP.



„Těší mne, že budu moci letité zkušenosti ze strany vendora přetavit v konkrétní kroky na straně distributora. Navíc, portfolio Microsoftu je úžasně pestré a nabízí širokou škálu řešení, která lze našim zákazníkům nabídnout,“ řekl Pavel Barták.

„Nástup Pavla Bartáka zahajuje další éru v naší distribuci produktů společnosti Microsoft. Jsem přesvědčen, že tento krok přinese mnoho dobrého nejen nám, ale hlavně našim partnerům i Microsoftu samotnému,” řekl Pavel Salák, generální ředitel společnosti Tech Data Česká republika. „Microsoft je jeden z našich klíčových dodavatelů a jsem opravdu rád, že náš tým můžeme posílit o dalšího zkušeného manažera a uvolnit tak ruce Martinovi Madárovi pro regionální development a další aktivity“ doplnil Salák.


 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.