- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (51)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Partnerství CCV Informační systémy a Mipel
Společnost CCV Informační systémy uzavřela dohodu o partnerství a spolupráci s firmou Mipel. CCV Informační systémy tímto krokem doplnila své portfolio o další partnerský produkt, obchodní systém Mipel – obchod. Spojením sil dochází ke vzájemné podpoře při oslovení zákaznického spektra maloobchodních firem. Spolupráce s firmou Mipel umožňuje CCV nabídnout zákazníkům komplexní vertikální řešení na bázi podnikového informačního systému Microsoft Dynamics, zahrnující moderní řízení skladů včetně propojení na řetězce maloobchodních prodejen a jednotlivých prodejních míst. Propojení obou firem také dovoluje daleko efektivněji sdílet odborné znalosti a vývojářské kapacity a nabízet tak plně funkční a odzkoušená řešení.


CCV Informační systémy je partnerem společnosti Microsoft pro dodávky podnikových řešení v sektoru obchodních firem.Nabízí oborově vyspělá řešení na ERP systému Microsoft Dynamics a systémy CCV Řízený sklad pro nákladově a kapacitně efektivní řízení skladů (Warehouse Management System) s využitím radiofrekvenčních terminálů komunikujících on-line a 100% pokrytím všech skladových operací.
Obchodní systém Mipel – obchod je softwarový produkt pro správu a řízení maloobchodu, který umožňuje realizaci propojení řetězce maloobchodních prodejen a jejich prodejních míst včetně skladových terminálů s centrálním skladem. Systém je navržen tak, aby jeho činnost byla co nejvíce automatizována pomocí elektronické výměny dat bez nutnosti zásahu obsluhy. Vysoká variabilnost systému umožňuje různé aplikace a konfigurace řešení prodejních jednotek bez ohledu na jejich počet a velikost. Servisní zabezpečení je prováděno službou vzdálené správy systému.
19.6. | ITeuro Solution Day 2025 |
23.9. | PragVue 2025 |
1.10. | Cyber Attacks 2025 |
21.10. | Bezpečnosť a dostupnosť dát 2025 |
11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
18.6. | Webinář: Jak optimalizovat nákupní procesy s Odoo? |
29.9. | The Massive IoT Conference |