facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 28. 4. 2005

Partnerský program ZySTAR

ZyXEL oznamuje spuštění programu ZySTAR, jehož cílem je přispět k vytváření dlouhodobých partnerských vztahů s prodejci a podpora jejich motivace a spolupráce se značkou ZyXEL. Prodejci, kteří se podle každoročních objemů prodaného zboží, dosažených certifikátů a úrovně aktivní podpory prodeje produktů ZyXEL dělí na tři skupiny – Diamantové, Zlaté a Stříbrné partnery - mají prostřednictvím programu ZySTAR přístup k nejrůznějším benefitům. Program ZySTAR nabízí partnerům možnost získávat a prohlubovat si znalosti produktů a řešení společnosti ZyXEL prostřednictvím nabízených školení, certifikačních programů, konzultací, technické či marketingové podpory a pravidelného newsletteru o technických a produktových novinkách.

Společnost ZyXEL otevřela v Praze v minulém roce své regionální zastoupení pro Českou republiku, Slovensko a Polsko. Partneři, kteří se chtějí zapojit do programu ZySTAR musí splňovat několik požadavků, mezi které patří obrat prodaného zboží, obdržené certifikáty ze školícího programu ZyXEL a aktivní účast na marketingových aktivitách společnosti ZyXEL.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.