Aktuality -> IT Business - 28. 4. 2005

Partnerský program ZySTAR

ZyXEL oznamuje spuštění programu ZySTAR, jehož cílem je přispět k vytváření dlouhodobých partnerských vztahů s prodejci a podpora jejich motivace a spolupráce se značkou ZyXEL. Prodejci, kteří se podle každoročních objemů prodaného zboží, dosažených certifikátů a úrovně aktivní podpory prodeje produktů ZyXEL dělí na tři skupiny – Diamantové, Zlaté a Stříbrné partnery - mají prostřednictvím programu ZySTAR přístup k nejrůznějším benefitům. Program ZySTAR nabízí partnerům možnost získávat a prohlubovat si znalosti produktů a řešení společnosti ZyXEL prostřednictvím nabízených školení, certifikačních programů, konzultací, technické či marketingové podpory a pravidelného newsletteru o technických a produktových novinkách.

Společnost ZyXEL otevřela v Praze v minulém roce své regionální zastoupení pro Českou republiku, Slovensko a Polsko. Partneři, kteří se chtějí zapojit do programu ZySTAR musí splňovat několik požadavků, mezi které patří obrat prodaného zboží, obdržené certifikáty ze školícího programu ZyXEL a aktivní účast na marketingových aktivitách společnosti ZyXEL.

 
  

- PR -

AI mění pravidla hry

Zatímco v minulém vydání IT Systems jsme se dívali na IT především z perspektivy průmyslu, obsah čísla 10 je mnohem pestřejší. Zaměřili jsme se například na vývoj v oblasti e-commerce, která patřila vždy mezi velmi progresivní z hlediska adopce nových technologií. Není divu v tak silně konkurenčním prostředí, kde je potřeba na každý podnět či změnu velmi rychle reagovat. A právě nyní se ve světě online nakupování rodí opravdu zásadní proměna. Přichází s nástupem umělé inteligence a má potenciál změnit samotnou podstatu, jak lidé nakupují, jak značky soutěží a jak budou fungovat e-shopy budoucnosti.