facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 1. 11. 2005

Palm Research & Development smartphone centrum

palm_centrum291.jpgEd Colligan, prezident a generální ředitel společnosti Palm a Micheál Martin, irský ministr pro obchod a zaměstnanost, oznámili 31. října, že Palm otevřel Research and Development Centre ve Swords. Co. Dublin. Centrum zajistí rychlejší rozvoj uživatelského softwaru smartphonu Palm Treo pro mobilní operátory v oblasti EMEA. Centrum je umístěno v Airside Business Park ve Swords, vedle Europen Operations and Supply Chain Group Palm, založeného v Irsku v roce 1999.

Nové evropské vývojové centrum je zodpovědné za:
  • vnitřní výběr, rozvoj a nejnovější technologie, jako je 3G/UMTS, napomáhající společnosti Palm urychlovat přibližování nové generace smartphonů evropským mobilním operátorům a jejich zákazníkům
  • podporu mobilních operátorů v certifikačních procesech a pomoc při tvorbě kvalifikovaných týmů
  • zavádění radiových technologií a mobilních operátorů - specifických služeb a aplikací
  • zaměření na záruku kvality napříč celkovou evropskou sítí a infrastrukturou.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.