facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 25. 4. 2006

Osmý rekordní rok Logitechu

Společnost Logitech International oznámila výsledky osmého po sobě jdoucího roku s rekordními tržbami a ziskovostí. Tržby fiskálního roku, který skončil 31. března 2006, dosáhly výše 1,8 miliardy USD, což představuje vzrůst o 21 procent oproti 1,48 miliardy USD ve fiskálním roce 2005. Provozní výnosy ve výši 199 miliónů USD byly o 16 procent vyšší ve srovnání s předchozím rokem. Čistý zisk dosáhl výše 181 miliónů USD (1,84 USD na akcii), což znamenalo nárůst o 21 procent.

Ve čtvrtém fiskálním čtvrtletí dosáhly tržby 466 miliónů USD a vzrostly tak ve srovnání s 403 milióny USD ve stejném čtvrtletí předchozího roku o 16 procent. Provozní výnosy byly 55 miliónů USD a představují 17 procentní nárůst oproti 47 miliónům USD v minulém roce. Čistý zisk v tomto čtvrtletí dosáhl výše 51 miliónů USD (0,52 USD akcii) a ve srovnání s 40,2 miliónu USD (0,41 USD na akcii) v uplynulém roce se zvýšil o 27 procent. Maloobchodní prodeje společnosti Logitech ve čtvrtém čtvrtletí vzrostly o 19 procent v porovnání se stejným čtvrtletím minulého roku, přičemž prodeje v amerických regionech se zvýšily o 18 procent, v Evropě, na Středním východě a v Africe o 20 procent a v Asii o 15 procent.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.