Aktuality -> IT Business - 25. 4. 2006

Osmý rekordní rok Logitechu

Společnost Logitech International oznámila výsledky osmého po sobě jdoucího roku s rekordními tržbami a ziskovostí. Tržby fiskálního roku, který skončil 31. března 2006, dosáhly výše 1,8 miliardy USD, což představuje vzrůst o 21 procent oproti 1,48 miliardy USD ve fiskálním roce 2005. Provozní výnosy ve výši 199 miliónů USD byly o 16 procent vyšší ve srovnání s předchozím rokem. Čistý zisk dosáhl výše 181 miliónů USD (1,84 USD na akcii), což znamenalo nárůst o 21 procent.

Ve čtvrtém fiskálním čtvrtletí dosáhly tržby 466 miliónů USD a vzrostly tak ve srovnání s 403 milióny USD ve stejném čtvrtletí předchozího roku o 16 procent. Provozní výnosy byly 55 miliónů USD a představují 17 procentní nárůst oproti 47 miliónům USD v minulém roce. Čistý zisk v tomto čtvrtletí dosáhl výše 51 miliónů USD (0,52 USD akcii) a ve srovnání s 40,2 miliónu USD (0,41 USD na akcii) v uplynulém roce se zvýšil o 27 procent. Maloobchodní prodeje společnosti Logitech ve čtvrtém čtvrtletí vzrostly o 19 procent v porovnání se stejným čtvrtletím minulého roku, přičemž prodeje v amerických regionech se zvýšily o 18 procent, v Evropě, na Středním východě a v Africe o 20 procent a v Asii o 15 procent.

 
  

- PR -

Digitální služby veřejné správy:

Jednotný design pro snazší orientaci občanů


V dnešní digitální době jsou portály občana klíčovým nástrojem pro jednoduchou a bezpečnou komunikaci s úřady. Jedním z nejpoužívanějších mezi českými organizacemi je Portál občana od společnosti Gordic, který je od počátku vyvíjen v souladu se standardy digitálních služeb české veřejné správy. Nyní se Portál občana přizpůsobuje nejnovější verzi design systému gov.cz, čímž se jeho prostředí ještě více sjednocuje s centrálními portály a weby ministerstev. Občanům tak nabízí větší komfort a srozumitelnost při každodenním využívání.

  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.