Aktuality -> IT společnost - 1. 3. 2005

Oracle zvyšuje obchodní aktivity

Společnost Oracle zvyšuje v ČR své obchodní aktivity s partnery, tedy se společnostmi prodávajícími buď databázový či aplikační software Oracle nebo vlastní řešení vyvinutá nad produkty Oracle. Společnost se tímto způsobem orientuje na nové trhy, které prozatím nebyly jeho doménou. V nedávné době došlo i ke změně prodejního modelu na českém trhu, a to formou zavedení distributora pro technologické produkty, mezi něž patří v prvé řadě databáze a aplikační server. V České republice se distributorem stala společnost SWS. Tento nový model prodeje je zaměřen zejména na prosazeních produktů Oracle do oblasti malých a středních podniků.

V posledních několika měsících Oracle výrazně posílil své partnerské řady i pro oblast prodeje aplikačního software. Získal nové partnery podporující produkty PeopleSoft/J.D. Edwards - společnosti BSC Praha a Deloitte. I po spojení společností Oracle a Peoplesoft budou produkty PeopleSoft a J.D.Edwards nabízeny a podporovány prostřednictvím těchto firem, pro zákazníky se tedy nic nemění.

 
  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy. 

  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.