Aktuality -> IT Business - 12. 7. 2021 - Ing. Lukáš Grásgruber

Oracle motivuje své zákazníky k přechodu do cloudu

Společnost Oracle oznámila nový program Oracle Support Rewards, který má zákazníkům pomoci urychlit migraci do cloudu a zároveň jim snížit náklady na podporu softwarových licencí. Pokud se zákazníci nově rozhodnou k nákupu služeb Oracle Cloud Infrastructure (OCI), mohou získat odměny, které jim sníží nebo dokonce zcela vykompenzují jejich platby za podporu u licencí softwaru Oracle v režimu on-premise.



Díky tomuto programu získají všichni zákazníci, kteří využívají podporu licencí technologií Oracle, odměny (slevy) Support Rewards ve výši nejméně 25 centů za každý dolar uhrazený prostřednictvím univerzálních kreditů OCI. Zákazníci s neomezenými licenčními smlouvami (Unlimited License Agreements, ULA) ušetří ještě více – získají odměny ve výši 33 %. To znamená, že zákazník ULA s platbami za podporu licencí Oracle například ve výši 500 000 dolarů může tyto platby zcela eliminovat, pokud na Oracle Cloud Infrastructure provede migraci pracovních úloh ve výši 1,5 milionu dolarů.

Program Oracle Support Rewards umožňuje, aby přijetí Oracle Cloud Infrastructure byl z hlediska nákladů ještě efektivnější. V zákazníkově účtu OCI se každý měsíc automaticky přičítají odměny za podporu a tento bonus lze využít kdykoliv.

Program Oracle Support Rewards se připojuje k programům Oracle Universal Credits, Oracle Bring Your Own License, Oracle Customer to Cloud a nedávno spuštěnému programu Oracle Cloud Lift, jejichž cílem je také urychlit migraci zákazníků do cloudu.


 
  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.

  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.