- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (51)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Oracle kupuje firmu Moat
Společnost Oracle oznamuje uzavření dohody o akvizici firmy Moat, rychle rostoucí společnosti nabízející cloudové služby pro marketingové specialisty včetně souvisejících metrik. Technologie Moat se stanou součástí služeb Oracle Data Cloud a příslušná data a jejich analýzy budou i nadále poskytovány vydavatelům médií a marketingovým specialistům. Tyto služby pomáhají propojit uživatele a vydavatele, zlepšují uživatelskou zkušenost z médií a na druhé straně i jejich obchodní výsledky.


Moat bude v rámci služeb Oracle Data Cloud dále působit jako nezávislá platforma poskytující spolehlivé metriky, analytiku a informace pro přední světové značky (včetně Nestle, Procter & Gamble a Unilever) i vydavatele (ESPN, Facebook, NBCUniversal, Snapchat, YouTube a další). Analytické nástroje společnosti Moat i její zákazníci výborně doplňují platformu Oracle Data Cloud s jejími možnostmi cílení.
„Vítám Jonaha Goodharta, výkonného ředitele společnosti Moat, i všechny její zaměstnance v týmu Oracle Data Cloud,“ uvádí Eric Roza, senior viceprezident a ředitel divize Oracle Data Cloud. „Společnost Moat rostla za poslední rok o více než 100 %. Dokáže poskytovat svým zákazníkům analytické informace např. o tom, jaké informace se mohou dostat k zákazníkům a jakou část provozu médií vytváří roboti. Moat v oblasti reklamy spolupracuje s více než 600 vydavateli, firmami (značkami) i agenturami. Platforma Oracle Data Cloud může nyní díky akvizici Moat poskytovat komplexní řešení pro cílení i měření, a vylepšit tak účinnost prakticky všech reklamních kampaní v digitálním světě.“
„Ze spojení s Oracle Data Cloud jsme nadšeni,” dodává Jonah Goodhart, výkonný ředitel a spoluzakladatel společnosti Moat. „Vidíme velký potenciál pro další společné inovace. Akvizici vnímáme jako příležitost, jak zákazníkům dále vylepšit marketing a komunikaci o příslušné značce. Vydavatelům zase poskytujeme cenná data i analytické nástroje.“
19.6. | ITeuro Solution Day 2025 |
23.9. | PragVue 2025 |
1.10. | Cyber Attacks 2025 |
21.10. | Bezpečnosť a dostupnosť dát 2025 |
11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
29.9. | The Massive IoT Conference |