facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 21. 4. 2017

Oracle kupuje firmu Moat

Společnost Oracle oznamuje uzavření dohody o akvizici firmy Moat, rychle rostoucí společnosti nabízející cloudové služby pro marketingové specialisty včetně souvisejících metrik. Technologie Moat se stanou součástí služeb Oracle Data Cloud a příslušná data a jejich analýzy budou i nadále poskytovány vydavatelům médií a marketingovým specialistům. Tyto služby pomáhají propojit uživatele a vydavatele, zlepšují uživatelskou zkušenost z médií a na druhé straně i jejich obchodní výsledky.



Moat bude v rámci služeb Oracle Data Cloud dále působit jako nezávislá platforma poskytující spolehlivé metriky, analytiku a informace pro přední světové značky (včetně Nestle, Procter & Gamble a Unilever) i vydavatele (ESPN, Facebook, NBCUniversal, Snapchat, YouTube a další). Analytické nástroje společnosti Moat i její zákazníci výborně doplňují platformu Oracle Data Cloud s jejími možnostmi cílení.

„Vítám Jonaha Goodharta, výkonného ředitele společnosti Moat, i všechny její zaměstnance v týmu Oracle Data Cloud,“ uvádí Eric Roza, senior viceprezident a ředitel divize Oracle Data Cloud. „Společnost Moat rostla za poslední rok o více než 100 %. Dokáže poskytovat svým zákazníkům analytické informace např. o tom, jaké informace se mohou dostat k zákazníkům a jakou část provozu médií vytváří roboti. Moat v oblasti reklamy spolupracuje s více než 600 vydavateli, firmami (značkami) i agenturami. Platforma Oracle Data Cloud může nyní díky akvizici Moat poskytovat komplexní řešení pro cílení i měření, a vylepšit tak účinnost prakticky všech reklamních kampaní v digitálním světě.“

„Ze spojení s Oracle Data Cloud jsme nadšeni,” dodává Jonah Goodhart, výkonný ředitel a spoluzakladatel společnosti Moat. „Vidíme velký potenciál pro další společné inovace. Akvizici vnímáme jako příležitost, jak zákazníkům dále vylepšit marketing a komunikaci o příslušné značce. Vydavatelům zase poskytujeme cenná data i analytické nástroje.“


 
  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.

  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.