facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 19. 4. 2006

Oracle Fusion Middleware pro Linux rychle roste

Stále více organizací zavádí Oracle Fusion Middleware na platformě Linux a díky tomu je komplexní sada produktů střední vrstvy Oracle Fusion Middleware celkově nejrychleji rostoucím řešením middlewaru. Tržby z nových licencí na Oracle Fusion Middleware ve třetím čtvrtletí fiskálního roku 2006 meziročně vzrostly o 24 procent a významná část tohoto růstu je spojena právě s Linuxem.

Zákazníci nyní používají Oracle Fusion Middleware na Linuxu v náročných podnikových prostředích a využívají tak výhody nižších nákladů, lepší možnosti správy, vyšší dostupnosti a flexibility spolu s vysokým výkonem a kvalitní škálovatelností. Počet zákazníků, kteří používají Linux, stoupá s každou novou verzí tohoto middlewaru. Téměř 50 procent implementací řešení Oracle Application Server 10g Release 3 dodaných od ledna 2005 do 15. března 2006 bylo na Linuxu, zatímco v případě Oracle Application Server 10g Release 2 to bylo jen 30 procent dodaných instalací. Stejný trend potvrzují i statistiky produktů stažených z webu Oracle Technology Network (OTN). V případě verze Oracle Application Server 10g Release 3 bylo 40 procent stažených kopií určeno pro Linux, zatímco u verze Oracle Application Server 10g Release 2 bylo pro Linux určeno zhruba 25 procent stažených kopií.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.