facebook LinkedIN LinkedIN - follow

OpenScape Office nabízí sjednocenou komunikaci

Společnost Siemens Enterprise Communications představila nové možnosti implementace komplexního řešení pro sjednocenou komunikaci a spolupráci. Nejnovější verze OpenScape Office V3 nabízí přístup k nástrojům sjednocené komunikace i propojení s údaji o dostupnosti na mobilních zařízeních, díky čemuž mohou uživatelé zůstat v kontaktu se svými klíčovými obchodními partnery i na cestách nebo v jiných pobočkách. Údaje o dostupnosti i komunikace pomocí krátkých zpráv jsou nyní interoperabilní v rámci OpenScape Office i Google prostřednictvím otevřeného standardního XMPP rozhraní.



OpenScape Office nabízí tři flexibilní varianty implementace, jež umožňují maximálně uzpůsobit systém individuálním potřebám konkrétního zákazníka, včetně volitelného využití vícekanálového kontaktního centra:

  • OpenScape LX je zcela nové, softwarové řešení sjednocené komunikace ve stylu vše v jednom pro až 500 uživatelů, které běží na jednom serveru a zahrnuje sjednocenou komunikaci, software pro IP telefonii, síťové propojení vzdálených míst se systémy LX a MX a možnosti virtualizace.
  • OpenScape Office MX je platforma sjednocené komunikace ve stylu vše v jednom pro až 150 uživatelů, zahrnující sjednocenou komunikaci, software pro IP telefonii, propojení s veřejnou pevnou telefonní sítí (PSTN) a síťové propojení vzdálených míst se systémy LX a MX.
  • OpenScape Office HX podporuje konvergovanou komunikační platformu HiPath 3000 – nákladově efektivní řešení přechodu ke sjednocené komunikaci v malých a středních firmách.

 
  

- PR -

iQsub Technologies díky Odoo zefektivnilo výrobu a řízení firmy

Česká společnost iQsub Technologies se specializuje na vývoj a výrobu špičkového potápěčského vybavení, včetně dýchacích přístrojů a odolných pouzder pro kamery GoPro do extrémních podmínek. Se zákazníky po celém světě a nejvyššími požadavky na kvalitu a spolehlivost potřebovala moderní a efektivní řízení svých firemních procesů.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.