facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> WWW tipy - 3. 8. 2005

Online služba zjednodušující cestování

BA278.jpgSpolečnost British Airways již několik let neustále pracuje na zdokonalování svých stránek ba.com, které jsou vstupní branou pro cestující této společnosti. Nedílnou součástí těchto stránek je služba „Manage My Booking“, která nabízí 24 hodin denně, 365 dní v roce možnost přehledně pracovat s rezervací, získávat informace o letu, poslat si itinerář cesty emailem, přihlásit se do věrnostního programu, vybrat si speciální menu, ověřit čas příjezdu na letiště, vyhledat možnosti zábavy v dané destinaci, rezervovat si hotel atd.

Cestující z České republiky mohou díky službě Manage My Booking například využít ojedinělou službu odbavení online. Tato služba je dostupná všem cestujícím 24 hodin před jejich plánovaným odletem. Díky webovému rozhraní si mohou sami vybrat a kliknout na požadované sedadlo, na kterém si přejí cestovat. Tuto službu nenabízí žádná jiná letecká společnost! V červnu 2005 této možnosti využilo 3,7 % zákazníků z České republiky, což je nárůst o 132 % oproti stejnému období minulého roku.

 
  

- PR -

Dotykové displeje Sharp pro interaktivní spolupráci

2. část: Modelová řada LB


V minulém vydání jsme pro vás zmapovali aktuální nabídku kolaborativních displejů značky Sharp, vysvětlili jsme hlavní rozdíly mezi jednotlivými modelovými řadami a blíže jsme popsali nejvyšší řadu LA. Dnes vám představíme střední řadu označenou zkratkou LB (B jako Business).