facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> WWW tipy - 3. 8. 2005

Online služba zjednodušující cestování

BA278.jpgSpolečnost British Airways již několik let neustále pracuje na zdokonalování svých stránek ba.com, které jsou vstupní branou pro cestující této společnosti. Nedílnou součástí těchto stránek je služba „Manage My Booking“, která nabízí 24 hodin denně, 365 dní v roce možnost přehledně pracovat s rezervací, získávat informace o letu, poslat si itinerář cesty emailem, přihlásit se do věrnostního programu, vybrat si speciální menu, ověřit čas příjezdu na letiště, vyhledat možnosti zábavy v dané destinaci, rezervovat si hotel atd.

Cestující z České republiky mohou díky službě Manage My Booking například využít ojedinělou službu odbavení online. Tato služba je dostupná všem cestujícím 24 hodin před jejich plánovaným odletem. Díky webovému rozhraní si mohou sami vybrat a kliknout na požadované sedadlo, na kterém si přejí cestovat. Tuto službu nenabízí žádná jiná letecká společnost! V červnu 2005 této možnosti využilo 3,7 % zákazníků z České republiky, což je nárůst o 132 % oproti stejnému období minulého roku.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.