Aktuality -> IT Business - 13. 4. 2018

Ondřej Patočka je nový Business Development Manager ve společnosti Asseco

Novou posilou obchodního týmu společnosti Asseco Central Europe se stává Ondřej Patočka. Jako Business Development Manager bude zodpovědný primárně za rozvoj obchodních aktivit v oblasti Enterprise Asset Managementu (EAM). Před nástupem do společnosti Asseco Central Europe dlouhodobě působil ve společnosti Bentley Systems, kde měl na starosti rozvoj obchodních aktivit v regionu střední a východní Evropy (CEE) a částečně i německy mluvících zemí. Do jeho kompetence patřila i péče o významné zákazníky z oblasti distribučních sítí, přenosových soustav a výroby energie.



„Pracovat pro společnost Asseco Central Europe je pro mne velkou výzvou a obrovskou příležitostí na seberealizaci. S novou generací SW řešení SAMO (Strategic Asset Management and Operations) a zkušeným realizačním týmem jsme schopni dodat řešení správy a řízení podnikových aktiv (EAM) zákazníkům z celého světa. Díky kompatibilitě s řešením CRM, ERP či Billing, které nabízí naše sesterské divize, jsme schopni pokrýt většinu procesů, které potřebuje každá firma či organizace pracující v oblasti infrastruktury“, říká o svém novém působišti Ondra Patočka.

Svůj volný čas Ondra dělí mezi rodinu a koníčky, ke kterým patří cestování a práce na zahradě.


 
  

- PR -

Od nadšení „devadesátek“ k úspěšnému podnikání v EMS

torola_microchip_01.jpgHistorie společnosti TOROLA electronic, spol. s r.o., se datuje od roku 1991, kdy se tři vysokoškolští kamarádi, kteří do té doby pracovali ve společnostech TESLA Třinec a TESLA Rožnov pod Radhoštěm, rozhodli založit vlastní firmu. A protože měli zálibu v elektronice a pracovali v elektrotechnickém průmyslu, směřovala i jejich vlastní budoucnost právě tímto směrem.

  

- PR -

AI už nie je len trend, ale potvrdzuje svoju reálnu silu v biznise

Generatívna umelá inteligencia už nie je len experimentom technologických nadšencov a stáva sa významnou súčasťou fungovania firiem a organizácií. Často sa prezentuje marketingovým pozlátkom, no ak má fungovať v zložitom svete organizácií, tak nestačí len začať. Dôležité je vybudovať celé zázemie, ktoré jej dá reálnu hodnotu. To je hlavný odkaz z 22. ročníka technologickej konferencie SOFTECON 2025, ktorú organizovala spoločnosť SOFTEC. Na podujatí sa zúčastnilo vyše 300 odborníkov z bánk, poisťovní, telekomunikácií, či organizácií verejného sektora.