Aktuality -> IT společnost - 10. 4. 2015

Ondřej Lubovský novým ředitelem společnosti ALTRON

Od 1. dubna 2015 dochází ke změně na pozici ředitele společnosti ALTRON. Nově ji bude zastávat Ing. Ondřej Lubovský. V rámci své role bude podporovat rozvoj nových obchodních příležitostí, produktové inovace a řídit celou společnost v rámci růstové strategie. Ondřej Lubovský, absolvent pražského ČVUT v oboru radioelektronika, přichází do Altronu ze společnosti Ness, kde měl na starost významné obchodní zakázky. Svou kariéru zahájil jako konzultant informačních technologií a následně projektový manažer ve společnosti Accenture. Bohaté zkušenosti si přináší také z vedoucích pozic u mezinárodních IT společností jako je Capgemini, kde působil jako ředitel provozu a dodávek projektů nebo společnosti Wolters Kluwer. Kromě praktické zkušenosti z mezinárodního prostředí má za sebou Ondřej Lubovský i rozjezd vlastního podnikání, které vždy dovedl do úspěšné akvizice.



Stávající ředitel společnosti, Antonín Hemmer, bude nově zastávat pozici Customer Operations Director v mateřské společnosti Altron Group. V rámci strategie společnosti bude mít mimo jiné ve své kompetenci kvalitu a úroveň poskytovaných služeb v rámci skupiny a zákaznickou zkušenost, která je důležitou součástí obchodní strategie. Kromě toho přejde do kompetence nové pozice také integrovaný systém řízení jakosti jednotlivých společností skupiny Altron.


 
  

- PR -

Řešení dopravy v IS KARAT

Od verze 24 je v informačním systému KARAT k dispozici nové řešení pro řízení a plánování dopravy. Toto řešení vzniklo na základě požadavků zákazníků pro sofistikovanější přístup k plánování a řízení dopravy v IS KARAT bez zbytečných investic a propojení na systémy třetích stran.

  

- PR -

IQHUBS: když data rozhodují o budoucnosti výroby

Moderní továrny jsou technologicky vyspělé – stroje, linky, roboti – ale když se vedení ptá: „Proč klesla produktivita?“, odpověď chybí. Reporty přicházejí pozdě, čísla se rozcházejí. Rozhodování bez spolehlivých dat pak vede k nižší efektivitě a vyšším nákladům. A právě to je paradox: technologie jsou všude, ale chytrá data chybí. Proto jsme vyvinuli systém, který tento začarovaný kruh rozbíjí. Nad výrobou leží informační mlha a tu zvedáme.