facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 19. 10. 2005

On-line TV vysílání z INVEXu

TVb1_289.jpgLetos poprvé bude přímo z pavilonu E brněnského výstaviště realizováno televizní on–line vysílání tématicky věnované žhavým novinkám na veletrzích INVEX / DIGITEX. Na ploše více než 200 m² vznikne reálné televizní pracoviště v expozici s názvem Televize krajů měst a obcí. Návštěvníci budou moci sledovat v reálu, na plazmových obrazovkách i na Internetu, jak se dělá televize naživo pomocí moderních digitálních technologií. Součástí expozice bude redakční pracoviště a dvě profesionální studia. Jedno přímo v expozici a druhé, na zpracování odborných témat, bude již tradičně v Press Centru pavilonu E.

V průběhu veletrhu bude vyrobeno a odvysíláno na 100 reportáží, více než 40 rozhovorů s VIP hosty, přenosů tiskových konferencí, diskusních fór a vybraných show. Takto vznikne několikrát denně aktualizovaný, 10 hodinový proud vysílání, určený odborníkům i laické veřejnosti. Program expozice bude doplněn prezentací na téma Digitální TV a mediální podpora rozvoje regionu. Prezentace se uskuteční v rámci doprovodného programu určeném zástupcům státní správy a všech úrovní samosprávy – Dny krajů, měst a obcí. Letos s ústředním tématem Elektronická podpora rozvoje regionu. Realizátorem projektu je společnost AZ – MEDIA, provozovatel Metropolitní televize brněnská 1 – TVb1.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.