facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 24. 1. 2005

OmniTouch Unified Communications jako Produkt roku 2005

Společnost Frost & Sullivan oznámila, že produkt Alcatel OmniTouch Unified Communications získal cenu Produkt roku 2005 v kategorii aplikací pro komunikaci v podnikové sféře. Oceněné řešení využívá nejvyspělejší průmyslové standardy a internetové technologie, jakými jsou např. XML/Simple Object Access Protocol (SOAP), Session Initiation Protocol (SIP) a Voice XML (VXML).

Softwarové řešení se sestává ze čtyř modulů webového základu, které jsou určeny k optimalizaci firemní komunikace a zahrnuje: MyMessaging - XML aplikaci jednotné komunikace pro hlasové zprávy, e-maily a faxové zprávy, MyPhone – XML/SOAP aplikaci pro převedení služeb pobočkové ústředny na jakýkoliv telefon, MyAssistant – pro mobilní pracovníky, kteří i při cestování musí zůstat v kontaktu a konečně i MyTeamwork, řešení umožňující sdílet data a současně realizovat konferenční hovory.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.