Aktuality -> IT společnost - 7. 3. 2005 - Igor Čech [ cech (zavináč) ccb (tečka) cz ]

Omnicom Cup 2005

futsal_257.jpgSpolečnost Omnicom Praha uspořádala v českobudějovické hale Stromovka 8. ročník futsalového turnaje. Kromě pořadatelského týmu se zúčastnila mužstva partnerů a spolupracujících společností 2N, Cleverlance, Český Telecom Business Segment, Český Telecom České Budějovice, Mercuri International a Temo Telekomunikace. Novinkou byla také účast mužstva IT novinářů postaveného na základě naší redakce IT Systems a doplněného dalšími představiteli novinářské obce z dalších redakcí IT časopisů. Každý tým čekalo sedm vysilujících zápasů a zejména v závěru turnaje se projevila únava z náročného programu a některá družstva tak doplatila na nedostatek střídajících hráčů.

Všechny zápasy probíhaly za bedlivého dohledu rozhodčích a odehrávaly se (až na drobné výjimky) v přátelské atmosféře. Nejrazantněji se kupředu probíjelo mužstvo Českého Telecomu Business Segment, které nakonec vybojovalo trofej nejcennější. Na druhém místě se umístil sympatický tým společnosti 2N a třetí místo obhájili hráči pořádající organizace Omnicom Praha. Nejlepším střelcem turnaje se stal Martin Musil (ČT Business Segment), brankářem pak Aleš Houra (2N). Zvláštní ocenění pro nejobětavějšího brankáře turnaje získal novinář Ondřej Gerö. Součástí programu byl také doprovodný turnaj v šipkách a společenský večer spojený s předáním cen a zpříjemněný chutnou večeří, dobrým pitím.

 
  

- PR -

Řešení dopravy v IS KARAT

Od verze 24 je v informačním systému KARAT k dispozici nové řešení pro řízení a plánování dopravy. Toto řešení vzniklo na základě požadavků zákazníků pro sofistikovanější přístup k plánování a řízení dopravy v IS KARAT bez zbytečných investic a propojení na systémy třetích stran.

  

- PR -

IQHUBS: když data rozhodují o budoucnosti výroby

Moderní továrny jsou technologicky vyspělé – stroje, linky, roboti – ale když se vedení ptá: „Proč klesla produktivita?“, odpověď chybí. Reporty přicházejí pozdě, čísla se rozcházejí. Rozhodování bez spolehlivých dat pak vede k nižší efektivitě a vyšším nákladům. A právě to je paradox: technologie jsou všude, ale chytrá data chybí. Proto jsme vyvinuli systém, který tento začarovaný kruh rozbíjí. Nad výrobou leží informační mlha a tu zvedáme.