- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
OKsystem oznámil personální změny ve vedení společnosti
Novým ředitelem společnosti OKsystem je od 1. července 2016 Vítězslav Ciml. Dosavadní ředitel, zakladatel a spoluvlastník Martin Procházka, který stál v čele společnosti OKsystem více než 25 let, zůstává předsedou představenstva a v této pozici se bude věnovat strategickému řízení a rozvoji mezinárodních projektů společnosti. Na pozici ředitele pro rozvoj obchodu, kterou do teď zastával Vítězslav Ciml, nastoupil Tomáš Ammer a finanční ředitelkou je nově jmenována Zuzana Hofová.


Vítězslav Ciml vystudoval Technickou fakultu ČZU. Od roku 2001 pracoval ve společnosti DHL jako programátor a později jako vedoucí IT projektů pro oblast obchodu a marketingu. V roce 2007 nastoupil do společnosti Siemens IT Solutions and Services jako vedoucí projektů implementace SAP. O rok později odjel získávat mezinárodní zkušenosti z IT projektů ve státní správě Spojených arabských emirátů. Od roku 2010 působil v užším vedení společnosti OKsystem na pozici ředitele divize rozvoje obchodu. Ve své nové funkci výkonného ředitele chce navázat na úspěšné obchodní aktivity společnosti a posilovat spolupráci se všemi důležitými obchodními partnery.
Zuzana Hofová vystudovala obor mezinárodní ekonomické vztahy na Vysoké škole ekonomické v Praze. Do společnosti OKsystem nastoupila v roce 2000 jako finanční účetní v ekonomickém oddělení. V dalších letech působila ve funkci vedoucí ekonomického oddělení a od roku 2013 řídila ekonomickou sekci. V pozici finanční ředitelky odpovídá za oblast finančního účetnictví, zpracování mezd, logistiky a controllingu.
Tomáš Ammer vystudoval obor informační management na fakultě informatiky a statistiky VŠE v Praze. V letech 2004 až 2010 pracoval ve společnosti Oracle, kde zodpovídal za obchod s technologickým software v segmentu klíčových zákazníků z veřejné správy. V následujících letech působil ve společnostech Microsoft, NESS a GEM System a.s. v oblasti obchodního rozvoje. Získal přitom zkušenosti s rozsáhlými a komplexními ICT projekty. Ve společnosti OKsystem, kam nastoupil v dubnu 2016, je od července zúročí v roli ředitele divize rozvoje obchodu. Jeho úkolem je rozvíjet úspěšné obchodní partnerství a vztahy, ale především hledat nové obchodní příležitosti.
11.7. | CyberEdu Letní škola |
23.9. | PragVue 2025 |
1.10. | Cyber Attacks 2025 |
21.10. | Bezpečnosť a dostupnosť dát 2025 |
11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
29.9. | The Massive IoT Conference |