facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 7. 7. 2016

OKsystem oznámil personální změny ve vedení společnosti

Novým ředitelem společnosti OKsystem je od 1. července 2016 Vítězslav Ciml. Dosavadní ředitel, zakladatel a spoluvlastník Martin Procházka, který stál v čele společnosti OKsystem více než 25 let, zůstává předsedou představenstva a v této pozici se bude věnovat strategickému řízení a rozvoji mezinárodních projektů společnosti. Na pozici ředitele pro rozvoj obchodu, kterou do teď zastával Vítězslav Ciml, nastoupil Tomáš Ammer a finanční ředitelkou je nově jmenována Zuzana Hofová.



Vítězslav Ciml vystudoval Technickou fakultu ČZU. Od roku 2001 pracoval ve společnosti DHL jako programátor a později jako vedoucí IT projektů pro oblast obchodu a marketingu. V roce 2007 nastoupil do společnosti Siemens IT Solutions and Services jako vedoucí projektů implementace SAP. O rok později odjel získávat mezinárodní zkušenosti z IT projektů ve státní správě Spojených arabských emirátů. Od roku 2010 působil v užším vedení společnosti OKsystem na pozici ředitele divize rozvoje obchodu. Ve své nové funkci výkonného ředitele chce navázat na úspěšné obchodní aktivity společnosti a posilovat spolupráci se všemi důležitými obchodními partnery.

Zuzana Hofová vystudovala obor mezinárodní ekonomické vztahy na Vysoké škole ekonomické v Praze. Do společnosti OKsystem nastoupila v roce 2000 jako finanční účetní v ekonomickém oddělení. V dalších letech působila ve funkci vedoucí ekonomického oddělení a od roku 2013 řídila ekonomickou sekci. V pozici finanční ředitelky odpovídá za oblast finančního účetnictví, zpracování mezd, logistiky a controllingu.

 

Tomáš Ammer vystudoval obor informační management na fakultě informatiky a statistiky VŠE v Praze. V letech 2004 až 2010 pracoval ve společnosti Oracle, kde zodpovídal za obchod s technologickým software v segmentu klíčových zákazníků z veřejné správy. V následujících letech působil ve společnostech Microsoft, NESS a GEM System a.s. v oblasti obchodního rozvoje. Získal přitom zkušenosti s rozsáhlými a komplexními ICT projekty. Ve společnosti OKsystem, kam nastoupil v dubnu 2016, je od července zúročí v roli ředitele divize rozvoje obchodu. Jeho úkolem je rozvíjet úspěšné obchodní partnerství a vztahy, ale především hledat nové obchodní příležitosti.


 
  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.

  

- PR -

iQsub Technologies díky Odoo zefektivnilo výrobu a řízení firmy

Česká společnost iQsub Technologies se specializuje na vývoj a výrobu špičkového potápěčského vybavení, včetně dýchacích přístrojů a odolných pouzder pro kamery GoPro do extrémních podmínek. Se zákazníky po celém světě a nejvyššími požadavky na kvalitu a spolehlivost potřebovala moderní a efektivní řízení svých firemních procesů.