facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 12. 4. 2007

OKI rozšiřuje řadu barevných "multifunkcí" C5500 MFP

C5550MFP_715.jpgC5550 MFP je nový model vyšší řady barevných multifunkčních tiskáren OKI. Jedná se o A4 zařízení s postscriptovým tiskem a technologickou platformou High Definition Color, určené pro větší pracovní skupiny s náročnými požadavky a vyšším objemem tisku.
Tato síťová zařízení v sobě spojují funkce rychlého (20/32 barevných/čb stran za minutu), kvalitního tisku, kopírování, skenování a faxování. Uváděná měsíční zatížitelnost představuje 60 tisíc stran. Tisková mechanika využívá víceúrovňovou digitální LED technologii ProQ2400.


Nové modely C5500 se vyznačují rozměrově úsporným, jednoduchým a odolným mechanickým provedením.

Další parametry a výbava
  • vytištění první stránky za 8 sekund a první kopie za 15 sekund
  • tonery na 6000/5000 stran (čb/barevné)
  • paměť 256 MB (rozšiřitelná na 768 MB)
  • standardní zásobník na 300 listů; maximální kapacita 930 listů
  • automatický podavač dokumentů (50 listů)
  • přímé síťové připojení pro tisk a skenování
  • skenování do emailu, FTP a CIFS bez připojeného počítače
  • standardně podpora LDAP
  • ve standardní výbavě aplikace Nuance PaperPort a Omnipage OCR.
Doporučené koncové ceny OKI C5550 MFP budou začínat na 34 200 Kč (bez DPH). Produkty budou k dispozici ve druhé polovině května 2007.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.