Aktuality -> Hardware - 7. 3. 2017

OKI rozšiřuje nabídku barevných multifunkčních tiskáren

OKINovou A4 barevnou multifunkční tiskárnu MC563dn zařadila do svého portfolia společnost OKI. V rámci nabídky OKI jde o cenově dostupnější zařízení, které zejména menším firmám nabízí oboustranný tisk a jednoduché ovládání. Nový model MC563dn disponuje stejnými parametry jako nedávno představená chytrá multifunkce MC573dn, ale nenabízí softwarovou platformu sXP a 7palcový dotykový ovládací panel je nahrazen menším LCD displejem. Je tak ideální pro firmy, které nevyužijí propojení s podnikovými systémy pro správu dokumentů a dají přednost nižším pořizovacím nákladům.



Multifunkce MC563dn je vybavena řadou ekologických funkcí, které šetří energii a pomáhají redukovat provozní náklady. Tichý režim je ideální pro malé kanceláře, režim hlubokého spánku snižuje spotřebu a nechybí ani režimy pro úsporu toneru.

Zařízení potiskne širokou škálu materiálů od formátu A6 až po 132cm bannery a poradí si s gramáží až 220 g/m2. Tiskne rychlostí 30 stran za minutu barevně i černobíle při maximálním rozlišení 1200 x 1200 dpi, přičemž první strana je připravena již za 7,5 sekundy. Standardní zásobník pojme 250 listů, kapacitu lze rozšířit o dalších 1060 listů papíru. Samozřejmostí je plně automatický oboustranný tisk, skenování a kopírování, v tomto případě také včetně nesmrtelného faxu, který je stále na některých trzích poptávaný.

Zařízení disponuje pamětí 1 GB RAM a 3 GB paměti eMMc, standardně se dodává s Gigabit Ethernetem, volitelně také s Wi-Fi připojením a ve výbavě jsou 3 USB porty. Nová multifunkce podporuje také mobilní tisk přes Apple AirPrint a Google Cloud Print 2.0. Přístup k dokumentům chrání nové funkce jako Private Print a volitelná bude funkce Card Release, dostupná ale až ve druhé polovině roku 2017.

Doporučená koncová cena modelu OKI MC563dn je 12 411 Kč bez DPH.


 
  

- PR -

AI mění pravidla hry

Zatímco v minulém vydání IT Systems jsme se dívali na IT především z perspektivy průmyslu, obsah čísla 10 je mnohem pestřejší. Zaměřili jsme se například na vývoj v oblasti e-commerce, která patřila vždy mezi velmi progresivní z hlediska adopce nových technologií. Není divu v tak silně konkurenčním prostředí, kde je potřeba na každý podnět či změnu velmi rychle reagovat. A právě nyní se ve světě online nakupování rodí opravdu zásadní proměna. Přichází s nástupem umělé inteligence a má potenciál změnit samotnou podstatu, jak lidé nakupují, jak značky soutěží a jak budou fungovat e-shopy budoucnosti.