facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 9. 1. 2015

OKI podporuje řízení tisku se softwarem Watchdoc

Společnost OKI oznámila, že její multifunkční tiskárny OKI s platformou smart Extendable Platform (sXP) z produktových řad MC700, MB700 a ES94x5 nově spolupracují se systémem Watchdoc od společnosti Doxense. Doxense poskytuje přesný přehled o všech činnostech souvisejících s tiskem dokumentů a nabízí nástroje pro jejich řízení na základě požadavků jednotlivých uživatelů či firemních oddělení (například barevný vs. černobílý tisk nebo speciální zabezpečení pro tisk důvěrných dokumentů).



Přidání technologie Watchdoc zákazníkům umožňuje zvýšit efektivitu a produktivitu firemního tisku a zároveň zajistit potřebnou úroveň zabezpečení. Aplikaci lze ovládat přímo z dotykového displeje multifunkce OKI s úhlopříčkou 23 cm. Watchdoc se totiž integruje do rozhraní na počítači i na ovládacím panelu tiskárny. Podporuje autentizaci uživatelů pomocí speciální karty nebo PIN kódu.

 

Uživatelé také získají přehled o potenciálních úsporách (finančních i ekologických) a volby různých možností. V rámci rozhraní lze např. snadno prohlédnout stránky dokumentu a zrušit tisk těch nepotřebných. Součástí aplikace je i řízení uživatelských práv (tisknout barevně, kopírovat, faxovat apod.).


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.