facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 27. 4. 2006

OKI ohlásila nárůst obratu i zisku

Zastoupení japonské společnosti OKI pro Českou republiku a Slovensko ohlásilo své hospodářské výsledky. Ve finančním roce 2005 končícím 31. 3. 2006 dosáhla společnost Oki Systems (Czech and Slovak) obratu 290 mil. Kč, což představuje 7% nárůst oproti předchozímu roku. Zisk po zdanění dosáhl 3,3 mil. Kč, což činí 94% nárůst oproti minulému roku.

Podle výsledků průzkumu společnosti IDC dosáhla OKI v České republice v kalendářním roce 2005 podíl na trhu barevných laserových/LED tiskáren 10,3 %, což představuje celkově třetí místo. S podílem 34,7 % v počtu prodaných kusů byla OKI v České republice v roce 2005 na druhém místě v pořadí výrobců rychlých barevných laserových/LED tiskáren (s rychlostí tisku 11 a více barevných stran za minutu). V novém finančním roce 2006 končícím 31.3.2007 předpokládá zastoupení OKI pro Česko a Slovensko nárůst svého obratu o 20 % a další výrazný růst v prodeji barevných digitálních LED tiskáren určených nejen pro velké firemní zákazníky a veřejný sektor, ale i pro malé a střední firmy.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.