Aktuality -> Hardware - 23. 11. 2016

OKI nabízí nové barevné multifunkce a tiskárny

OKIJaponský výrobce OKI uvedl na český trh nové modely barevných kancelářských LED zařízení. Tiskárna OKI C332dn a barevná multifunkční tiskárna MC363dn jsou určeny pro menší pracovní skupiny a malé kanceláře. Obě nová zařízení řady 300 jsou formátu A4 a mají stejné tiskové parametry: 26 stran A4 za minutu barevně a 30 černobíle, přičemž doba tisku první stránky je 9 sekund barevně a 8,5 černobíle.

 



Pro rychlejší a pohodlnější práci disponují nové modely také automatickým oboustranným tiskem. Tiskárna i multifunkce zvládají všechny běžné rozměry papíru až po bannery o délce 132 cm, přičemž gramáž papíru může být až 220 g/m2. Tonery jsou k dispozici s kapacitou až na 3500 stran.

Multifunkční model OKI MC363dn skenuje v rozlišení až 600 x 600 DPI s výstupní barevnou hloubkou 24 bitů a rychlostí až 26 stran za minutu barevně a 30 stran černobíle. Zařízení je vybaveno automatickým reverzním podavačem dokumentů (RADF) na 50 listů. Kopírování je stejně rychlé jako skenování a tisk. Součástí bezplatné výbavy je také OCR software ABBYY Fine Reader 12 Sprint.

V režimu hlubokého spánku je spotřeba obou zařízení menší než 1,5 W. Doporučený pracovní cyklus činí až 5 tisíc stran měsíčně. Doporučená koncová cena bez DPH tiskárny OKI C332dn je 3 218 Kč, u multifunkce OKI MC363dn činí 8 085 Kč.


 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.