facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 12. 12. 2014

Odolný dotykový displej iiyama ProLite T1932MSC-B2X

Společnost iiyama představila nový dotykový panel iiyama ProLite T1932MSC-B2X, který nabízí vysokou odolnost a široké možnosti využití na veřejně přístupných místech, jako jsou školy nebo úřady. Desetidotykový 19“ IPS displej s rozlišením 1280 x 1024 bodů je založen na projektivní kapacitní technologii, která díky skleněnému překrytí displeje zaručuje vysokou trvanlivost, odolnost proti poškrábání a to při zachování kvality obrazu. Použitý IPS panel je zárukou věrného podání barev a širokých pozorovacích úhlů.



O vysoké odolnosti tohoto displeje svědčí i skutečnost, že dotyková funkce zůstává nedotčena, i když je sklo poškrábané. Obrazovka má krytí IP54, což znamená, že je prachu a vodě odolná. Monitor tak může pracovat i v oblastech s velmi vysokou koncentrací prachu a je odolný vůči stálému proudu vody.

 

Displej má formát 5:4, dobu odezvy 14 ms a pozorovací úhly 178° / 178°. Monitor disponuje připojením VGA, DVI-D a USB (pro dotykové ovládání).

 

Tento model je dostupný za doporučenou koncovou cenu 12 027 Kč bez DPH a poplatků. Výrobce na něj poskytuje standardní záruku tři roky.


 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.