facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 9. 10. 2006

Odborná konference Data Symposium 2006

data_symposium_641.jpgV hotelu Corinthia Towers v Praze proběhne 17. října 2006 celodenní odborná konference Data Symposium 2006, kterou počtvrté pořádají DW Klub a Adastra. Symposium se i tentokrát bude věnovat nejnovějším trendům při propojování světa businessu a informačních technologií. Hlavní osobností letošní konference je Stephen Brobst, mezinárodně uznávaný řečník a praktik v oblasti implementace novátorských informačních systémů. V Praze představí praktický koncept aktivního Data Warehousingu (DW pracující v reálném čase).

Kromě toho se konference také zaměří na obor Master Data Managementu. Dále se konference bude věnovat konkrétním oblastem, které „pálí“ firmy působící ve finančním či telekomunikačním segmentu, jako např. outsourcing vývoje datového skladu, datová integrace jako základ pro redesign celkové IT architektury či konsolidace reportingu. Partnery Data Symposia 2006 jsou společnosti Microsoft, Oracle a Teradata, konferenci podporuje společnost Reporters, mediálními partnery jsou časopisy BIZ a Business World.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.