facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 26. 9. 2017

Obchodním ředitelem Universal Robots pro ČR a SR se stal Pavel Bezucký

Společnost Universal Robots, globální dodavatel kolaborativních robotů, oznámila, že jmenovala Pavla Bezuckého obchodním ředitelem pro Českou republiku a Slovensko. Ve své pozici má na starosti obchodní rozvoj na českém a slovenském trhu, včetně rozšiřování stávající prodejní sítě distributorů a jejich podpory při získávání nových zákazníků s cílem rozšířit podíl Universal Robots na trhu s kolaborativními roboty. Pavel Bezucký přináší do Universal Robots své dlouholeté zkušenosti z oblasti průmyslové výroby a automatizace. Před svým příchodem do Universal Robots působil jako generální ředitel společnosti
CNC TVAR, kde byl zodpovědný za řízení firmy o velikosti 130 lidí. Předtím pracoval jako obchodní a marketingový manažer ve společnosti Maunting a dále jako Account Manager ve firmě Rockwell Automation.



Pavel Bezucký má hluboké zkušenosti a dovednosti v oblasti obchodního rozvoje, strategie a řízení prodeje v oblastech automatizace a výroby. Vystudoval strojírenskou fakultu na Vysokém učení technickém v Brně, kde získal inženýrský titul i titul MBA, letos mimo jiné dokončil kurz zaměřený na coaching. Hovoří anglicky, německy a rusky a v soukromém životě se věnuje především své velké rodině a kutilství.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.