Aktuality -> IT společnost - 12. 1. 2005

Obchodníci hledají inspiraci pro další rozvoj

CRS250.jpgObchodníci na novou tržní situaci reagují utužením konkurenčního boje a eskalací slevových válek, hledají však i inspiraci pro svůj další rozvoj. Svědčí o tom enormní zájem o Czech Retail Summit 2005, první po vstupu do EU, který se koná ve dnech 1.–2. února 2005 v pražské Sazka Areně. Záměrem organizátorů je přilákat na letošní 11. ročník této tradiční akce tisíc účastníků. A ten zřejmě vyjde, protože měsíc před konferencí již byly registrovány 4 stovky účastníků, tj. zhruba o 25% více než v předchozích ročnících.

Program Czech Retail Summitu 2005 má tato těžiště:
1. Hledání rovnováhy mezi regulací a liberalizací maloobchodního trhu
2. Příklady úspěšných řešení z českého i evropského trhu
3. Diskusní fórum k perspektivám středoevropského obchodu
4. Slavnostní večer spojený s udílením českých a slovenských cen Zlatý dukát 2005
5. Diskusní workshopy k vybraným otázkám rozvoje obchodního trhu
Novinky z přípravy konference jsou průběžně publikovány na www.retail21.cz/summit. Pro zájemce o účast či propagaci v rámci summitu je k dispozici e-mail konference@incoma.cz či infolinka +420 251 117 521.


 
  

- PR -

Řešení dopravy v IS KARAT

Od verze 24 je v informačním systému KARAT k dispozici nové řešení pro řízení a plánování dopravy. Toto řešení vzniklo na základě požadavků zákazníků pro sofistikovanější přístup k plánování a řízení dopravy v IS KARAT bez zbytečných investic a propojení na systémy třetích stran.

  

- PR -

IQHUBS: když data rozhodují o budoucnosti výroby

Moderní továrny jsou technologicky vyspělé – stroje, linky, roboti – ale když se vedení ptá: „Proč klesla produktivita?“, odpověď chybí. Reporty přicházejí pozdě, čísla se rozcházejí. Rozhodování bez spolehlivých dat pak vede k nižší efektivitě a vyšším nákladům. A právě to je paradox: technologie jsou všude, ale chytrá data chybí. Proto jsme vyvinuli systém, který tento začarovaný kruh rozbíjí. Nad výrobou leží informační mlha a tu zvedáme.