facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 1. 12. 2021 - Zdeněk Gric

Obchodní tým ČMIS posílil Petr Bárta

Technologická společnost ČMIS posiluje své obchodní oddělení. Nově jej povede Petr Bárta, který 12 let působil ve Vodafonu a pracoval se svým týmem na obchodních projektech pro největších klienty, jako jsou KKCG, CPI nebo Datart. Nakonec se rozhodl přejít do ČMIS, kde se bude soustředit především na nové klienty z řad velkých e-commerce firem, mezi které nyní patří například Rohlík.cz nebo Pilulka.cz.



Petr Bárta působil téměř 20 let v oblasti telekomunikací. Od prvních operátorů Contactel a SkyNet následně přešel pod Vodafone, kde během 12 let vystřídal několik rolí, od akvizičního obchodníka po vedení nejvyššího obchodního segmentu pro Českou republiku, kde měl na starosti největší značky – KKCG, CPI nebo Datart. K tomu se věnoval řízení obchodu, provozu, financí, procesů a pozitivní zákaznické zkušenosti. V neposlední řadě se staral o personální rozvoj obchodního týmu, podílel se na náborů nových zaměstnanců a jejich osobnostní rozvoj.

„I nadále ve ČMIS posilujeme jak na poli IT expertů, tak z hlediska obchodu. Za posledních pět let jsme tak dokázali vyrůst čtyřnásobně a do konce roku cílíme na 85 milionů korun obratu. Díky posílení týmu i kapacit naší infrastruktury dokážeme uspokojit ty nejnáročnější potřeby lídrů na trhu, a to nejen v oblasti e-commerce. Věřím, že nám Petr s tímto velkým úkolem pomůže a vedle hostingu dokáže rozšířit mezi klienty také další trendy služby, jako je testovací či vývojové prostředí,“ říká Václav Svátek, CEO a zakladatel ČMIS.

„Po 12 letech ve Vodafonu jsem si chtěl dát pár měsíců volna a věnovat se více rodině. V té době se mi přes LinkedIn ozval Pavel Hofrichter – výkonný ředitel. ČMIS splňoval mou představu rodinné, ale zároveň specializované firmy. Přitom jsem se sám chtěl posunout v oblasti technologií, a to nejen z hlediska cloudových i serverových řešení. Mým úkolem je nyní řídit obchodní oddělení, co nejvíce naslouchat potřebám stávajících, nebo nových klientů, podporovat kolegy z týmu v jejich rozvoji, nabízet jim nové pohledy a směry do praktického byznysu a pokračovat v nastaveném trendu. Budeme se soustředit také na rozšiřování obchodního týmu a zefektivnění obchodního procesu od A do Z,“ říká Petr Bárta, obchodní ředitel ČMIS.


 
  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.

  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.