facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 1. 12. 2021 - Zdeněk Gric

Obchodní tým ČMIS posílil Petr Bárta

Technologická společnost ČMIS posiluje své obchodní oddělení. Nově jej povede Petr Bárta, který 12 let působil ve Vodafonu a pracoval se svým týmem na obchodních projektech pro největších klienty, jako jsou KKCG, CPI nebo Datart. Nakonec se rozhodl přejít do ČMIS, kde se bude soustředit především na nové klienty z řad velkých e-commerce firem, mezi které nyní patří například Rohlík.cz nebo Pilulka.cz.



Petr Bárta působil téměř 20 let v oblasti telekomunikací. Od prvních operátorů Contactel a SkyNet následně přešel pod Vodafone, kde během 12 let vystřídal několik rolí, od akvizičního obchodníka po vedení nejvyššího obchodního segmentu pro Českou republiku, kde měl na starosti největší značky – KKCG, CPI nebo Datart. K tomu se věnoval řízení obchodu, provozu, financí, procesů a pozitivní zákaznické zkušenosti. V neposlední řadě se staral o personální rozvoj obchodního týmu, podílel se na náborů nových zaměstnanců a jejich osobnostní rozvoj.

„I nadále ve ČMIS posilujeme jak na poli IT expertů, tak z hlediska obchodu. Za posledních pět let jsme tak dokázali vyrůst čtyřnásobně a do konce roku cílíme na 85 milionů korun obratu. Díky posílení týmu i kapacit naší infrastruktury dokážeme uspokojit ty nejnáročnější potřeby lídrů na trhu, a to nejen v oblasti e-commerce. Věřím, že nám Petr s tímto velkým úkolem pomůže a vedle hostingu dokáže rozšířit mezi klienty také další trendy služby, jako je testovací či vývojové prostředí,“ říká Václav Svátek, CEO a zakladatel ČMIS.

„Po 12 letech ve Vodafonu jsem si chtěl dát pár měsíců volna a věnovat se více rodině. V té době se mi přes LinkedIn ozval Pavel Hofrichter – výkonný ředitel. ČMIS splňoval mou představu rodinné, ale zároveň specializované firmy. Přitom jsem se sám chtěl posunout v oblasti technologií, a to nejen z hlediska cloudových i serverových řešení. Mým úkolem je nyní řídit obchodní oddělení, co nejvíce naslouchat potřebám stávajících, nebo nových klientů, podporovat kolegy z týmu v jejich rozvoji, nabízet jim nové pohledy a směry do praktického byznysu a pokračovat v nastaveném trendu. Budeme se soustředit také na rozšiřování obchodního týmu a zefektivnění obchodního procesu od A do Z,“ říká Petr Bárta, obchodní ředitel ČMIS.


 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.