Aktuality -> IT společnost - 12. 10. 2006

O2 Navigace získala Křišťálový disk 2006

O2_kristalovy_disk_641.jpgSlužba O2 Navigace společnosti Telefónica O2 Czech Republic získala prestižní ocenění Křišťálový disk 2006, které je každoročně udělováno inovativním řešením v oblasti informačních a komunikačních technologií na veletrhu Invex/Digitex. Na slavnostním galavečeru převzal Cenu generálního ředitele Veletrhů Brno, Křišťálový disk 2006 Jaroslav Kubišta, výkonný ředitel pro vnější vztahy.

O2 Navigace představuje finančně nenáročné řešení pro všechny, kteří chtějí využívat výhody precizní navigace bez nutnosti nákladné vstupní investice. Tato služba umožňuje zákazníkům využívat mobilní telefon jako plnohodnotnou satelitní navigaci. K cestování bez složitého hledání trasy a bloudění stačí zákazníkům vlastnit mobilní telefon a aktivovat si službu O2 Navigace s kapesním GPS modulem. Mobilní telefon získává údaje o poloze z kapesního GPS modulu pomocí bezdrátové technologie Bluetooth a na základě této informace dostává od navigačního serveru prostřednictvím GSM sítě navigační informace. Vlastní kalkulace trasy probíhá na výkonném serveru mimo mobilní telefon. Toto řešení klade minimální nároky na interní paměť telefonu a umožňuje tak využívat navigaci z mobilního telefonu pro celou Evropu. Všechny mapové podklady jsou neustále aktualizovány na centrálním navigačním serveru a tak odpadá nutnost dokupování aktuálních mapových verzí.

 
  

- PR -

Řešení dopravy v IS KARAT

Od verze 24 je v informačním systému KARAT k dispozici nové řešení pro řízení a plánování dopravy. Toto řešení vzniklo na základě požadavků zákazníků pro sofistikovanější přístup k plánování a řízení dopravy v IS KARAT bez zbytečných investic a propojení na systémy třetích stran.

  

- PR -

IQHUBS: když data rozhodují o budoucnosti výroby

Moderní továrny jsou technologicky vyspělé – stroje, linky, roboti – ale když se vedení ptá: „Proč klesla produktivita?“, odpověď chybí. Reporty přicházejí pozdě, čísla se rozcházejí. Rozhodování bez spolehlivých dat pak vede k nižší efektivitě a vyšším nákladům. A právě to je paradox: technologie jsou všude, ale chytrá data chybí. Proto jsme vyvinuli systém, který tento začarovaný kruh rozbíjí. Nad výrobou leží informační mlha a tu zvedáme.