Aktuality -> IT společnost - 19. 2. 2015

Novým ředitelem pro obchod a marketing společnosti Datasys se stal Jindřich Uhlář

Společnost Datasys jmenovala Jindřicha Uhláře novým ředitelem pro obchod a marketing. Jindřich Uhlář si přináší bohaté zkušenosti s řízením a rozvojem obchodu, realizací rozsáhlých projektů a aktivním působením v oblasti státní správy a samosprávy. Ve své nové pozici bude zodpovídat za řízení, rozvoj a koordinaci veškerých obchodních a marketingových aktivit na domácím i zahraničním trhu. Jindřich Uhlář přichází ze společnosti ČD – Telematika, kde pracoval na pozici ředitele pro obchod ve státní správě a předsedy představenstva dceřiné společnosti ECHIS. V oblasti státní správy aktivně působí již od roku 2003 a podílel se na realizaci významných projektů jak v předchozím zaměstnání, tak ve společnosti Telefonica O2 Czech Republic, či Hewlett-Packard.



 
  

- PR -

50 (v)tipů paní Teskové #3: Alerty nejsou hlášky na okrasu

a co s nimi dělat, než se z vás stane klikací zombie


V minulém díle jsme si povídali o SIEMu – nástroji, který vezme hromadu logů, protřese je jako zkušený detektiv důkazní materiál a začne hledat vzory, stopy a souvislosti. Nejde jen o to, vědět, že „se něco stalo“. SIEM vám pomáhá pochopit, co přesně, proč, kdy, kde a s čím to souvisí. Je to takový digitální Sherlock Holmes, jen místo dýmky má datové konektory a místo lupy korelační engine.

  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.