facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 9. 3. 2023 - Ing. Lukáš Grásgruber

Novým obchodním ředitelem CETIN Group je Erhan Kilic

Erhan KilicErhan Kilic nastoupil na pozici obchodního ředitele (Chief Commercial Officer) skupiny CETIN Group, která je význam­ným provozovatelem telekomu­nikační infrastruktury v regionu střední a východní Evropy.



Erhan Kilic je manažerem s více než 25 lety zkušeností v oboru telekomunikací. Svou kariéru zahájil ve společnosti Nortel Networks v Turecku a poté ve společnosti Aria (mobilní divize operátora Turk Telekom). Později pracoval v evropské centrále společnosti Alcatel-Lucent/NOKIA Bell se sídlem v Belgii, z toho poslední čtyři roky jako vedoucí pevných sítí NOKIA pro jižní, střední a východní Evropu a Společenství nezávislých států.

„Těším se na své nové výzvy ve středoevropském regionu. Na všech trzích CETIN Group probíhá nebo brzy proběhne modernizace mobilních sítí na nejnovější standard 5G, a kombinace vysokorychlostních mobilních a fixních datových služeb zde umožňuje vznik nové generace digitálních služeb pro korporátní zákazníky i pro běžné uživatele,“ říká Erhan Kilic k aktuálním výzvám v oblasti telekomunikací ve středoevropském regionu.


 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.