Aktuality -> IT Business - 20. 1. 2022 - Zdeněk Gric

Novým generálním ředitelem CDC Data byl jmenován Pavel Smoleň

Společnost CDC Data, poskytovatel komplexních ICT služeb, oznamuje významné personální změny. Novým generálním ředitelem společnosti se od 6. ledna 2022 stal Pavel Smoleň. Na této pozici vystřídal zakladatele a spolumajitele CDC Data Luboše Strapinu, který se ke stejnému datu přesunul do představenstva společnosti.



"Svůj odchod z pozice generálního ředitele vnímám jako přirozený posun v životě firmy. Generálním ředitelem CDC Data jsem byl od založení firmy v roce 1997. Firmu jsem připravil na další rozvoj a vstup do mezinárodního prostředí. To už proběhne pod taktovkou Pavla Smoleně, jehož kroky budu z pozice člena představenstva pozorně sledovat. Současně se budu věnovat otázkám strategického rozvoje společnosti, kterou budu s novým generálním ředitelem detailně diskutovat," vysvětluje Luboš Strapina.

Hlavním úkolem nového generálního ředitele bude především vyhledávání a využívání příležitostí k dalšímu růstu CDC Data. Jako CEO bude Pavel Smoleň odpovědný za chod firmy a její hospodářské výsledky, které bude pravidelně předkládat představenstvu společnosti.

"Přebírám firmu v dobré kondici, s komplexním ICT portfoliem profesionálně poskytovaných služeb a především se špičkovým týmem spolupracovníků. Velmi se těším na další práci a jsem připraven posílit naši obchodní pozici," říká Pavel Smoleň, který do CDC Data nastoupil v roce 2019 jako vedoucího produktového a projektového oddělení.

Členy představenstva CDC Data jsou kromě Luboše Strapiny také František Čulík, Tomáš Kratochvíl a Radek Sazama.

Další personální změny v CDC Data: novým obchodním ředitelem se stane Martin Bedroš. Dosavadní obchodní ředitel Jiří Prokeš bude zastávat pozici provozního ředitele společnosti.


 
  

- PR -

Když chytrý teploměr ohrozí celý sklad

Jaká jsou bezpečnostní rizika moderní logistiky?


Moderní logistika dnes stojí na digitálních datech a automatizovaných procesech, ať už jde o sledování skladových teplot, monitoring zásilek nebo sdílení informací s partnery. Větší přehled a rychlost sice šetří čas i náklady, ale čím více systémů spolu komunikuje, tím větší je riziko, že do nich zasáhne něco nečekaného. Jak zajistit, aby digitalizace zůstala přínosem a nestala se slabým místem celé firmy?

  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.