Aktuality -> IT společnost - 8. 8. 2005

Nový zástupce ředitele divize Utilities NESS Czech

Petr Štěpánek byl jmenován zástupcem ředitelem divize Utilities společnosti NESS Czech. Bude zodpovědný především za obchodní výsledky jednotky a budování její obchodní strategie. Bude se také podílet na rozšiřování nabídky řešení pro energetické společnosti. Obchodním aktivitám v oblasti tzv. utilit se Petr Štěpánek věnuje soustavně od roku 1993. Do společnosti NESS Czech nastoupil v březnu 2005 na pozici Account Manager, kde mezi jeho hlavní zákazníky patřila společnost ČEZ.

Dříve působil jako Obchodní a marketingový ředitel ve společnosti is:energy, kam přišel ze společnosti Logica (Account Manager v divizi Utility), kde jeho zákazníky byly distribuční společnosti (STE, ZČE, SME, JČE, JME). Předtím pracoval ve společnosti Berit, kde byl jako vedoucí oddělení energetiky zodpovědný za nasazování Geografických informačních systémů v oblasti elektroenergetiky v ČR a SR. Petru Štěpánkovi je 35 let, je otcem dvou chlapců ve věku 4 a 9 let. Jeho velkým koníčkem je letectví, kterému se věnoval aktivně 7 let jako plachtař. V poslední době tráví aktivní odpočinek především budováním okrasné zahrady.

 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.