facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 12. 10. 2005

Nový tým v Adobe

Tym_Adobe.jpgSpolečnost Adobe v rámci rozšiřování svých aktivit v regionu střední a východní Evropy obsadila dvě nově vzniklé pozice. Dosavadní Business Development Manager, Michal Metlička, se stal obchodním ředitelem, Richard Markuzy byl jmenován marketingovým ředitelem. Tento tým se stane součástí nové pobočky společnosti Adobe, která bude v blízké době oficiálně otevřena v Praze. Hlavním úkolem pražské pobočky bude sledovat a rozvíjet aktivity společnosti ve východní Evropě, Řecku a Turecku.

Michal Metlička (35) pracoval posledních 6 let jako Business Development Manager pro Adobe Systems Europe. Jeho úkolem bude rozvíjet obchodní kanály a vytvářet a implementovat obchodní strategie pro tento region. Před nástupem do Adobe pracoval 7 let jako obchodní ředitel a později ředitel společnosti Amos Software. Richard Markuzy (34) přichází do Adobe ze společnosti Hewlett-Packard, kde pracoval 12 let v oblasti marketingu a komunikace, naposledy jako PR a Marketing Manager pro veřejný sektor. V nové pozici bude odpovědný za definování priorit a implementaci marketingových strategií podporujících obchodní růst regionu. Richard Markuzy je absolventem VŠE v Praze se zaměřením na IT a marketing.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.