facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 16. 1. 2005

Nový telefon Nokia 6822 usnadňuje posílání zpráv

Nokia6822_250.jpgSpolečnost Nokia ohlásila nejnovější přírůstek do úspěšné řady zařízení pro posílání zpráv – mobilní telefon Nokia 6822. Předchozí modely této řady si vysloužily chválu za optimální kombinaci hlasových funkcí a snadného psaní na plnohodnotné klávesnici. I nová Nokia 6822 nabízí rozkládací plnohodnotnou klávesnici, která umožňuje rychlejší komunikaci prostřednictvím zpráv a pohodlnější práci s dokumenty. Nový model také disponuje fotoaparátem s VGA rozlišením a barevným displejem s 65 536 barvami. Nokia 6822 prozatím není určen pro distribuci na českém trhu.


Nejvýznamnější funkce:
• Ergonomický design se snadným zasíláním soukromých i pracovních zpráv
• Třípásmový telefon fungující v sítích GSM/GPRS/EGPRS
• E-mailová aplikace s podporou IMAP4, POP3 SMTP, SyncML a také BlackBerry Connect
• Okamžité zasílání zpráv
• Konferenční hovory pro 5 účastníků, integrovaný mikrofon a reproduktor, hlasové pokyny
• Integrovaný fotoaparát s rozlišením VGA s podporou videa a použití v nočním režimu
• Vysokorychlostní prohlížení Internetu xHTML se zabezpečením SSL/TLS
• Vzdálená a místní synchronizace kalendáře, kontaktů, poznámek a úkolů s kompatibilním počítačem prostřednictvím technologie Bluetooth, infračerveného portu nebo datového kabelu
• Technologie Bluetooth

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.