Aktuality -> IT společnost - 16. 3. 2006

Nový standard servisu mobilních terminálů

Společnost Symbol Technologies oznámila, že její servis mobilních počítačových terminálů nakoupených se smlouvou Service from the Start bude nyní zdarma zahrnovat i opravy uživatelsky poškozených displejů a klávesnic ve standardní nabídce.

V případě kompletního pokrytí Service from the Start se jedná o tříletou servisní smlouvu, která zaručuje vrácení produktu do tří dnů od poslání do opravárenského centra Symbolu, internetový přístup k technické dokumentaci a telefonický přístup k inženýrům na technické podpoře. Toto kompletní pokrytí zjednodušuje proces oprav, protože tato služba pokrývá veškeré opravy displejů, klávesnic, plastických součástí i vnitřních dílů, a tím významně snižuje náklady a časové ztráty zákazníků.

 
  

- PR -

Doba si žádá víc než jen efektivitu, žádá předvídavost

Přelom starého a nového roku je obdobím, kdy se v IT Systems ještě více zahledíme do budoucnosti a ve spolupráci s předními experty na podnikové IT mapujeme aktuální trendy a předpokládaný vývoj v dalších letech. Proto je významnou součástí aktuálního vydání příloha Trendy ICT. Články zaměřené na očekávaný vývoj v roce 2026 ovšem najdete napříč celým vydáním.

  

- PR -

Veolia pomáhá obcím v boji se suchem

a díky systému GIST Aplikace dokáže také lépe čelit povodním


Společnost Veolia pracuje již řadu let na projektu řízení propojených vodovodních soustav v Česku. Její systém chytrých dispečinků umožňuje obcím redistribuci upravené vody do lokalit s akutním nedostatkem. Jde o příklad projektu, který pomáhá bojovat s klimatickou změnou na regionální úrovni. Součástí softwarového řešení chytrých dispečinků je také Povodňový informační systém vyvinutý ve spolupráci společností Středočeské vodárny a GIST Consulting. Povodňový informační systém funguje jako modul platformy GIST Aplikace.