facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 19. 3. 2007

Nový Skype nabízí průvodce i obchodování

skype_logo_new_712.jpgSpolečnost Skype představila Skype 3.1 pro Windows s novými funkcemi SkypeFind a Skype Prime (Beta). Nejnovější verze aplikace Skype lidem nabízí nové způsoby, jak vzájemně sdílet své vědomosti, a posouvá tak Skype dále za hranice nástroje určeného pouze pro hlasové hovory a videohovory na nové trhy, kde přístup k odborným znalostem a vědomostem je zásadní komoditou. Funkce SkypeFind je navržena jako průvodce, jehož obsah vytváří přímo komunita uživatelů, kteří tak mohou hodnotit, recenzovat a sledovat své oblíbené firmy bez ohledu na to, kde žijí. Od spuštění beta verze před třemi týdny funkce SkypeFind přivítala přes 4.300 záznamů z více než 123 zemí a očekává se, že tento počet ke konci roku přesáhne jeden milión.

Skype 3.1 pro Windows dále obsahuje i beta verzi funkce Skype Prime – nového tržiště, jež k sobě navzájem přivádí lidi, kteří mají na prodej znalosti nebo vědomosti, a ty, kdo hledají radu a jsou ochotni za ni zaplatit. Funkce Skype Prime je nyní ve fázi beta testování a je založena na způsobu, jakým lidé a malé firmy prodávají a sdílejí svou odbornost a vědomosti prostřednictvím Skypu. Skutečnost, že lidé a malé firmy mají díky funkci Skype Prime příležitost nechat si zaplatit za své znalosti, je pro společnost novým nasměrováním. Skype Prime nabízí uživatelům služby Skype možnost vydělat si peníze a oslovit potenciální zákazníky na celém světě. Její nastavení je snadné a sami si můžete určit, kolik budete účtovat za minutu nebo jaké budou vaše jednorázové ceny. Poplatky za Skype Prime se budou hradit přes PayPal a 30 % z nich bude náležet společnosti Skype za provozování služby Skype Prime.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.