Aktuality -> IT společnost - 9. 11. 2005

Nový šéf marketingu firmy Logos

Dedek292.jpgKonzultační a technologická společnost Logos vytvořila novou pozici manažera marketingu. Do nové funkce nastoupil Milan Dědek, který bude mít na starosti externí komunikaci směrem k partnerům, zákazníkům a potenciálním zaměstnancům spolu se stále potřebnější komunikací interní. Devětatřicetiletý Milan Dědek vystudoval Humboldtovu Universitu v Berlíně se specializací na výpočetní techniku. Do konzultační a technologické společnosti Logos nastoupil z pozice vedoucího Internet Teamu ve společnosti Škoda Auto.

Před nástupem do Škoda Auto působil jako výkonný ředitel ve firmě Merz a dále jako manažer rozvoje software housu Q plus. Profesní kariéru zahájil jako programátor vídeňské pobočky společnosti Siemens. Milan Dědek je ženatý a má dvě děti. Mezi jeho záliby patří především jízda na horském kole a vysokohorská turistika spojená s fotografováním.

 
  

- PR -

IQHUBS: když data rozhodují o budoucnosti výroby

Moderní továrny jsou technologicky vyspělé – stroje, linky, roboti – ale když se vedení ptá: „Proč klesla produktivita?“, odpověď chybí. Reporty přicházejí pozdě, čísla se rozcházejí. Rozhodování bez spolehlivých dat pak vede k nižší efektivitě a vyšším nákladům. A právě to je paradox: technologie jsou všude, ale chytrá data chybí. Proto jsme vyvinuli systém, který tento začarovaný kruh rozbíjí. Nad výrobou leží informační mlha a tu zvedáme. 

  

- PR -

IFS Cloud a Industrial AI:

Když ERP začíná skutečně přemýšlet


Stojíte před rozhodnutím, jak posunout svůj ERP systém dál? Moderní podniky dnes řeší nejen efektivnější plánování a úspory, ale i to, jak do svých procesů začlenit umělou inteligenci bez zbytečně nákladného vývoje. Právě této otázce je věnovaný následující článek.