Aktuality -> IT společnost - 20. 10. 2010

Nový šéf EMC pro oblast EMEA

Společnost EMC oznámila organizační změny v nově utvořené oblasti, která zahrnuje Rusko, země Společenství nezávislých států, Polsko, Českou republiku, státy jihovýchodní Evropy, Rakousko a pobaltské země. Novým viceprezidentem pro oblast EMEA East se stal Philippe Fossé, který v září posílil vedení společnosti EMC. Philippe přichází ze společnosti Hitachi Data Systems, kde úspěšně vedl oblast Ruska, zemí bývalého Společenství nezávislých států, východní Evropy, Středního východu a Afriky a navíc působil jako viceprezident pro distribuční kanály v oblasti EMEA. Přináší s sebou více než patnáctileté zkušenosti, které získal na několika manažerských pozicích v prodeji a marketingu ve společnostech jako například Digital, StorageTek, McData, Xiotech nebo HDS. Philippe žije nedaleko Paříže, kde bude mít také svou základnu, je ženatý a má tři děti.



„Vzhledem k našemu trvalému zaměření na posilování tržního podílu, a to zejména na rychle se rozvíjejících trzích, nás velmi těší, že můžeme oznámit tuto důležitou organizační změnu v oblasti EMEA East. Rozsah a zajímavost příležitostí, které se nám otevírají, odpovídá rozmanitosti tohoto regionu. S radostí tedy představuji Philippa Fossého, který využije své dlouholeté zkušenosti v oboru, znalost distribučních kanálů a energický přístup, aby reagoval na potřeby našich zákazníků v oblasti informačních technologií,” uvedl Rainer Erlat, senior viceprezident společnosti EMC pro oblast EMEA.


 
  

- PR -

Digitální služby veřejné správy:

Jednotný design pro snazší orientaci občanů


V dnešní digitální době jsou portály občana klíčovým nástrojem pro jednoduchou a bezpečnou komunikaci s úřady. Jedním z nejpoužívanějších mezi českými organizacemi je Portál občana od společnosti Gordic, který je od počátku vyvíjen v souladu se standardy digitálních služeb české veřejné správy. Nyní se Portál občana přizpůsobuje nejnovější verzi design systému gov.cz, čímž se jeho prostředí ještě více sjednocuje s centrálními portály a weby ministerstev. Občanům tak nabízí větší komfort a srozumitelnost při každodenním využívání.

  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.