Aktuality -> IT společnost - 26. 4. 2005

Nový ředitel tranzitních služeb Contactelu

Contactel oznamuje, že s platností od 1. května 2005 se ředitelem oddělení tranzitních služeb stane Přemysl Puzrla. Přemysl Puzrla je dlouholetým členem týmu, který se podílel na návrhu podpůrných systémů a procesů a na výstavbě back office. Přemysl je ideální typ manažera pro současnou fázi vývoje, kdy se Contactel stal významným hráčem na trhu, který spolupracuje s více než 70 partnery a chce každému z nich věnovat individuální péči.

Oddělení tranzitních služeb společnosti Contactel nabízí zahraničním partnerům přidanou hodnotu v podobě konkurenceschopných cen tranzitu do České republiky, střední Evropy a celého světa. Contactel je označován za bránu mezi tradičními telekomunikačními trhy - New York, Londýn, Frankfurt – a novými trhy východní Evropy a bývalého Sovětského svazu.

 
  

- PR -

50 (v)tipů paní Teskové #3: Alerty nejsou hlášky na okrasu

a co s nimi dělat, než se z vás stane klikací zombie


V minulém díle jsme si povídali o SIEMu – nástroji, který vezme hromadu logů, protřese je jako zkušený detektiv důkazní materiál a začne hledat vzory, stopy a souvislosti. Nejde jen o to, vědět, že „se něco stalo“. SIEM vám pomáhá pochopit, co přesně, proč, kdy, kde a s čím to souvisí. Je to takový digitální Sherlock Holmes, jen místo dýmky má datové konektory a místo lupy korelační engine.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.