Aktuality -> IT společnost - 28. 4. 2014

Nový CEO Logic pointu, Stefan Fillibeck, chce s firmou vstoupit na nové trhy

Společnost Logic point specializující se na implementace CRM systémů má nového výkonného ředitele. Stal se jím Stefan Fillibeck. Ten se chce podle svých slov soustředit na expanzi firmy, významné rozšíření stávajícího portfolia produktů i inovaci fungování společnosti. Dosavadní šéf Logic pointu, Michal Abraham, zůstává spoluvlastníkem společnosti a bude zodpovědný za strategii rozvoje jejího produktového portfolia.



 

 

„Nejbližší období využiji k tomu, abych vypracoval konkrétní plány, zadání a skladbu úkolů, jež zajistí hladký a rychlý průběh všech činností a procesů ve firmě. Jsem šťastný za projevenou důvěru a příležitost pracovat se skvělými lidmi na úspěšném vývoji této společnosti,“ řekl nově jmenovaný CEO Stefan Fillibeck. Ten dříve působil jako docent, ředitel obchodní akademie nebo ředitel IT v mezinárodních firmách. Je odborníkem na problematiku CRM i uznávaným manažerem se znalostí procesů softwarového vývoje a podpory.

 

Fillibeck začal s Logic pointem spolupracovat přibližně před půl rokem jako externí poradce dosavadního generálního ředitele Michala Abrahama. „Veškerou naši energii věnujeme podpoře agresivního růstu a tvorbě strategie pro expanzi na českém a slovenském trhu. Nevynecháme ale ani možnosti nových trhů mimo tyto země. Zlepšíme a obohatíme naše stávající portfolio produktů a služeb týkajících se CRM a vytvoříme větší prostor pro školení a další vzdělávání. Také se budeme soustředit na inovaci vnitřního a provozního fungování společnosti," doplnil plánované kroky Michal Abraham, který bude mít nyní na starosti tvorbu strategie rozvoje produktového portfolia. Z pozice šéfa a jednatele firmy odstoupil po pěti letech, nadále zůstává spoluvlastníkem Logic pointu.

 

Stefan Fillibeck vystudoval obor Obchodní informatika a hovoří plynně anglicky a německy.

 

foto: Stefan Fillibeck, archiv Logic point


 
  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy. 

  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.