facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 12. 8. 2005

Nový produktový a marketingový ředitel Czech On Line

Robert_Fridrich.jpgSpolečnost Czech On Line oznámila, že novým ředitelem pro řízení produktů a marketing se od června tohoto roku stal Robert Fridrich (38). V nové pozici je zodpovědný za vývoj a implementaci služeb a veškerou marketingovou komunikaci společnosti. Robert Fridrich získal bohaté zkušenosti v oblasti telekomunikací a IT v České republice během své patnáctileté kariéry v tomto oboru. Před příchodem Czech On Line pracoval jako generální ředitel ve společnosti Dyad Telecom specializující se na prodej hlasových služeb Voice over IP. V letech 1999 až 2003 působil na pozici viceprezidenta marketingu ve společnosti Albumcity.com zabývající se e-commerce službami. Od května 1998 do října 1999 vyvíjel a implementoval strategie jako regionální manažer společnosti Iridium Communications. V předchozím období zastával pozici marketingového ředitele ve společnosti T-Mobile Česká republika a zaváděl značku Paegas na český trh.

Robert studoval University of Waterloo v Kanadě, obor matematika a počítačová věda. Studia zakončil na University of Chicago v USA s titulem M.B.A. Robert (38) se narodil na Slovensku, hovoří česky, slovensky, francouzsky a anglicky. Mezi jeho zájmy patří lyžování, tenis a judo. Letos na podzim se bude ženit.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.