facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 21. 11. 2007

Nový partnerský program Check Pointu

Společnost Check Point Software Technologies představila nový partnerský program PureAdvantage, který distributorům a obchodním partnerům nabízí nové možnosti při rozšiřování nabídky produktů a služeb a zvyšování obratu a oceňuje investice do vzdělávání a technického zázemí. Program PureAdvantage rozděluje partnery do několika úrovní a odměňuje prodejce konkurenceschopnými slevami na produkty a zaručenou výší marží. Součástí programu PureAdvantage, a tedy podpory prodejních kanálů, je mimo jiné posílení marketingových aktivit společnosti a zvýšení rozpočtů na rozvoj značky a obchodních příležitostí. Nový partnerský program PureAdvantage vstupuje v platnost 1. 1. 2008.



Klíčové vlastnosti programu PureAdvantage:

  • Programy a certifikace přizpůsobené jednotlivým segmentům trhu – Jasně definované úrovně partnerů jim umožňují růst společně s Check Pointem díky různorodým programům a promočním aktivitám, které odpovídají potřebám konkrétních partnerů 
  • Vylepšené odměny partnerům – Větší odměny pro partnery na vyšších úrovních prostřednictvím stupňovaného modelu slev, program zaručené výše marží a incentivní program pro podnícení růstu prodejů usnadňují obchodní růst aktivních prodejců. 
  • Vylepšená marketingová podpora – Snazší a rychlejší přístup ke společným marketingovým aktivitám, nový způsob spolupráce s partnery a nové společné marketingové kampaně zvyšují povědomí zákazníků o značce Check Point i nabídce partnerů.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.