facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 10. 8. 2007

Nový panel nástrojů CA/ Yahoo

ca_yahoo_732.jpgSpolečnost CA uzavřela distribuční smlouvu se společností Yahoo!, na jejímž základě začlení společnou verzi panelu nástrojů Yahoo! (Yahoo! Toolbar) do svých produktů pro domácnosti a domácí kanceláře včetně připravovaného řešení CA Internet Security Suite Plus 2008. Společnost rovněž oznámila, že CA Anti-Spyware bude i nadále podporovat antispamové funkce panelu nástrojů Yahoo!, takže jeho uživatelé získají bezplatnou a komplexní ochranu proti širokému spektru spywaru, adwaru a dalším internetovým nebezpečím.

Bezpečnostní software CA standardně nabízí komplexní ochranu proti virům, hackerům, spywaru, spamu a krádežím identit. Díky společnému panelu nástrojů CA/Yahoo! získají uživatelé produktů CA pro domácnosti a domácí kanceláře navíc praktické vyhledávání, možnosti jednoduchých úprav panelů nástrojů, upozornění na nové e-maily a jednoduchý přístup ke službám společnosti CA. Panel nástrojů CA/Yahoo! lze používat s prohlížeči Internet Explorer a Firefox.
Kromě toho bude Yahoo! i nadále používat CA Anti-Spyware pro ochranu proti spamu u svého panelu nástrojů. Jeho uživatelé budou mít přístup na webovou stránku, kde naleznou užitečné, jednoduché a aktualizované informace o spywaru a nejnovějších internetových hrozbách, které vycházejí z globálního systému CA Security Advisor. Od roku 2004 pomáhá antispamová funkce uživatelům po celém světě zdarma identifikovat a odstranit potencionálně nebezpečné programy, jako jsou spyware či adware, ze svých počítačů.

 
  

- PR -

iQsub Technologies díky Odoo zefektivnilo výrobu a řízení firmy

Česká společnost iQsub Technologies se specializuje na vývoj a výrobu špičkového potápěčského vybavení, včetně dýchacích přístrojů a odolných pouzder pro kamery GoPro do extrémních podmínek. Se zákazníky po celém světě a nejvyššími požadavky na kvalitu a spolehlivost potřebovala moderní a efektivní řízení svých firemních procesů.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.