Aktuality -> IT Business - 10. 8. 2007

Nový panel nástrojů CA/ Yahoo

ca_yahoo_732.jpgSpolečnost CA uzavřela distribuční smlouvu se společností Yahoo!, na jejímž základě začlení společnou verzi panelu nástrojů Yahoo! (Yahoo! Toolbar) do svých produktů pro domácnosti a domácí kanceláře včetně připravovaného řešení CA Internet Security Suite Plus 2008. Společnost rovněž oznámila, že CA Anti-Spyware bude i nadále podporovat antispamové funkce panelu nástrojů Yahoo!, takže jeho uživatelé získají bezplatnou a komplexní ochranu proti širokému spektru spywaru, adwaru a dalším internetovým nebezpečím.

Bezpečnostní software CA standardně nabízí komplexní ochranu proti virům, hackerům, spywaru, spamu a krádežím identit. Díky společnému panelu nástrojů CA/Yahoo! získají uživatelé produktů CA pro domácnosti a domácí kanceláře navíc praktické vyhledávání, možnosti jednoduchých úprav panelů nástrojů, upozornění na nové e-maily a jednoduchý přístup ke službám společnosti CA. Panel nástrojů CA/Yahoo! lze používat s prohlížeči Internet Explorer a Firefox.
Kromě toho bude Yahoo! i nadále používat CA Anti-Spyware pro ochranu proti spamu u svého panelu nástrojů. Jeho uživatelé budou mít přístup na webovou stránku, kde naleznou užitečné, jednoduché a aktualizované informace o spywaru a nejnovějších internetových hrozbách, které vycházejí z globálního systému CA Security Advisor. Od roku 2004 pomáhá antispamová funkce uživatelům po celém světě zdarma identifikovat a odstranit potencionálně nebezpečné programy, jako jsou spyware či adware, ze svých počítačů.

 
  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?

  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.