- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (76)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (69)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Nový odolný smartphone do terénu se čtečkou čárových kódů
Společnost Zebra Technologies uvedla na trh nový smartphone TC25, který je určený pracovníkům v terénu nejrůznějších profesí. Hlavní předností TC25 je zabudované skenovací zařízení a s baterie s dlouhou výdrží


TC25 je robustní smartphone vhodný zejména pro pracovníky, kteří pracují v terénu a potřebují mít doklad o doručení. Ocení ho tak řemeslníci, kurýři a pracovníci v maloobchodu. TC25 je totiž navržen tak, aby fungoval i v extrémních povětrnostních podmínkách. Přístroj se pohodlně se vejde do ruky nebo do kapsy a jeho obrazovka o průměru 4,3 palce je dobře čitelná i při jasném slunečním světle v externím prostředí, ale stejně tak se přizpůsobí interiéru u zákazníka.
TC25 se vyrábí se dvěma různými zařízeními pro skenování. Technologie 2D rychlého čtení čárových kódů společnosti Zebra je všesměrová (bez požadovaného zarovnání) a dokáže přesně zachytit jakýkoli tištěný 1D a 2D čárový kód i v obtížných podmínkách, stejně jako elektronické 1D a 2D čárové kódy zobrazené na smartphonu nebo jiné obrazovce.
TC25 může fungovat i jako vysílačka díky integrovanému komunikačnímu nástroji Zebra Workforce Connect Push-To-Talk Pro, která umožňuje pracovníkům v terénu okamžitě komunikovat mezi sebou, s dispečery nebo se svými nadřízenými a poskytovat tak kvalitní zákaznický servis.
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
21.10. | Bezpečnosť a dostupnosť dát 2025 |
11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
23.10. | [WEBINÁŘ ] Když CAD přestane být jen kreslení - Objevte... |
13.11. | Update Conference Prague 2025 |