facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 30. 1. 2006

Nový obchodní ředitel Trask Solutions

Petr_Blaha_605.jpgSpolečnost Trask solutions jmenovala na post obchodního ředitele Petra Blahu. Na nové místo přechází z pozice Business Development Manager, kde byl odpovědný především za aktivity v segmentu bankovnictví. V nové funkci bude mít Petr Blaha na starosti řízení obchodních aktivit napříč všemi odděleními společnosti a jedním z úkolů bude prohloubení obchodních aktivit v segmentech pojišťovnictví a telekomunikací.

Do jeho kompetence spadá také odpovědnost za prosazování obchodní strategie a plnění obchodních cílů. Petr Blaha dříve pracoval ve společnostech IBM (Project Manager), ING (Project Manager) a Finmatica (Country Manager). Mezi hlavní záliby Petra Blahy patří sport a samozřejmě rodina. V letních měsících se především věnuje outdoorovým aktivitám, zimu tráví na squashových kurtech.

 
  

- PR -

50(v)tipů paní Teskové #2: SIEM aneb jak se z logů dělá příběh a z příběhu varování

Teskalab LogoV minulém díle jsme si povídali o tom, co je to log management a proč je důležitý. Je to takový základ IT hygieny. Něco jako kartáček na zuby pro vaše IT. A řekněme si na rovinu, žádná velká zábava s ním není, ale zkuste to měsíc bez něj a líbit se vám to nebude. Dneska ale půjdeme o krok dál. Protože když už máte logy, je čas se na ně nejen dívat, ale také s nimi pracovat. A to se nejsnáze dělá tak, že se jim naučíte rozumět. Dovolte mi, abych vám představila dalšího hrdinu kybernetické bezpečnosti: SIEM.

  

- PR -

Od tabulek k centralizovanému systému řízení výroby

Implementace ERP Vision zefektivnila využití výrobních dat


modV současné době je poměrně běžným požadavkem společností, které implementují ERP systém, vyřešení podpory řízení některých klíčových procesů. S přípravou takových řešení je obvykle spojeno nejvíce práce na projektu implementace. Na začátku často bývá představa ideálního stavu, ale chybí detailní pohled včetně uvědomění konkrétních datových toků. Popravdě ani není v silách zákazníků tyto detaily zpracovat.