facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 18. 1. 2023 - Ing. Lukáš Grásgruber

Nový NAS od Synology pro domácí kanceláře a nejmenší firmy

Synology DS723Společnost Synology představila nové dvoušachtové zařízení Synology DiskStation DS723+, které je velmi efektivním řešením centrálního úložiště dat pro domácí kanceláře a malé firmy. Jde o malé, kompaktní stolní zařízení, které je připraveno na možné rozšíření kapacity pomocí expanzní jednotky až o dalších pět disků.



Zařízení DS723+ je vhodné i pro malé firmy, které chtějí centralizované úložiště, nebo pro instalace na pobočkách, protože v případě potřeby rozšíření kapacity ho lze pomocí rozšiřovací jednotky DX517 rozšířit až na 7 šachet na disky.

Synology DS723

V případě potřeby lze zvýšit i výkon zařízení, protože nabízí možnost přidat síťové připojení o rychlosti 10GbE a prostřednictvím vestavěného slotu PCIe také disky SSD M.2 NVMe, které nabízejí rychlé ukládání do mezipaměti nebo vytváření dalších fondů úložiště typu all-flash.

Rozšíření LANRozšíření cache

„V poměru ke své velikosti nabízí tato nová jednotka působivý výkon i funkce,“ uvedl Michael Wang, produktový manažer společ­nos­ti Synology. „Díky extrémně malým rozměrům se bude bezpochy­by jednat o lákavou možnost pro zákazníky, kteří mají menší požadavky na úložiště, ale chtějí si užívat pohodlí centralizovaného úložiště a využít možnost jeho rozšiřování v budoucnosti.“

Synology DS723

Zařízení DS723+ stojí na všestranném operačním systému Synology DiskStation Manager (DSM) a díky tomu představuje komplexní řešení pro sdílení a zálohování dat, pro vytvoření privátného cloudu s možností jednoduché spolupráce na dokumentech a vzdáleného přístupu k souborům, nebo například řešení pro ukládání a zpracování dat z dohledových kamer – to vše v mimořádně přehledném a uživatelsky přívětivém prostředí DSM.

Intuitivní správu a sdílení souborů nabízí služba Synology Drive, která kombinuje přístup k souborům v různých platformách se soukromím, které nabízí vlastní lokální úložiště. Týmy, které pracují na dálku a firmy, které provozují systémy na několika místech, mohou pomocí synchronizace souborů mezi pracovišti také dosáhnout zrcadlení obsahu mezi zařízeními Synology.

Funkce hybridního cloudu nabízené službou Synology Hybrid Share zase umožňují propojit přednosti lokálního a cloudového úložiště. Ukládáním studených dat do cloudu a současným uchováváním často používaných souborů v mezipaměti zařízení lze zajistit přístup k těmto souborům rychlostí sítě LAN.

Pomocí sady Active Backup Suite lze zálohovat systémy Windows a Linux, virtuální počítače se systémy Hyper-V/VMware a účty ve službách Microsoft 365/Google Workspace a chránit tak důležitá nebo citlivá data před ransomwarem a dalšími kybernetickými hrozbami.

Pokud chtějí uživatelé dále zvýšit úroveň ochrany, mohou také vytvářet zálohy a snímky v časovém bodě dat uložených v zařízení NAS a ty následně zabezpečit v jiném vzdáleném serveru nebo v cloudu.

Jak už bylo zmíněno v úvodu, ze zařízení Synology DS723+ lze také snadno udělat intuitivní řešení pro videodohled. Díky podpoře více než 8300 kompatibilních IP kamer a zařízení ONVIF dokáže aplikace Synology Surveillance Station udělat ze zařízení DS723+ plnohodnotný systém pro správu videa. Uživatelé mohou prostřednictvím přehledného rozhraní rychle nastavit a spravovat až 40 kamer. Při sledování rozsáhlejších prostorů nebo více budov mohou přes zobrazení dokonce přeložit plány podlaží nebo mapy Google či OpenStreetMap. Jednoduché a efektivní přepínání mezi záznamovými servery v případě havárie, správa více zařízení a možnost souběžného nahrávání záznamu do cloudu služby Synology C2 zvyšují odolnost a dostupnost důležitých záznamů.


 
  

- PR -

iQsub Technologies díky Odoo zefektivnilo výrobu a řízení firmy

Česká společnost iQsub Technologies se specializuje na vývoj a výrobu špičkového potápěčského vybavení, včetně dýchacích přístrojů a odolných pouzder pro kamery GoPro do extrémních podmínek. Se zákazníky po celém světě a nejvyššími požadavky na kvalitu a spolehlivost potřebovala moderní a efektivní řízení svých firemních procesů.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.