facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 26. 5. 2008

Nový marketingový ředitel společnosti Dell

Pan Vít Šubert byl povýšen do pozice regionálního marketingového ředitele společnosti Dell Computer pro Východní Evropu, Irsko a Skandinávské země. Do jeho působnosti tak nyní spadá jeden z klíčových regionů, ve kterém společnost Dell vidí veliký potenciál. Zůstává rovněž členem regionálního vedení Dellu a náplní jeho práce bude tvorba a koordinace marketingových strategií v celém regionu. Vít Šubert vystudoval střední průmyslovou školu a poté absolvoval manažerské studium obor General Management / Advanced Technologies na INSEAD Business School ve francouzském Fontainebleau. Svou kariéru zahájil v roce 1992 v marketingovém oddělení společnosti Philip Morris. Od roku 2001 zastával ve společnosti Nextra Czech Republic funkci generálního ředitele. Do společnosti Dell Computer přišel v roce 2003 na pozici marketingového ředitele české a slovenské pobočky. Rok a půl rovněž působil jako obchodní ředitel slovenské pobočky. Od července 2007 zastával pozici regionálního marketingového ředitele pro Česko republiku, Slovensko, Polsko, Irsko a Portugalsko. Vít Šubert je ženatý a má dvě děti. Hovoří plynně anglicky a svůj volný čas věnuje rodině a sportu.



 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?